Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علی اکبری در خطبه نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه جامعه ایران اقدام عملی در جهت تقوا را جامع عمل پوشانده است، گفت: برای دستیابی به تقوا راه میانبر توسل به امام حسین(ع) و پیروی از مکتب او است، خوشبختانه جامعه ما در این محرم و سفر و اربعین در چنین حال و هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: جهان در اربعین شاهد یک اتفاق بزرگ، بی نظیر، حیرت انگیز و خیره کننده است که می توان در خصوص اربعین تحدی کرد و بگوییم اگر کسی مانند آن را دارد، اربعین به تعبیر رهبری نشانه نصرت الهی بر جامعه مسلمین است.

امام جمعه این هفته تهران گفت: ما در اربعین شاهد ترکیبی از امام حسین(ع) ، کربلا، زیارت و پیاده روی هستیم، کتاب امام اربعین را در دو جلد می توان مطالعه کرد، جلد اول توسط امام حسین با خون نگاشته شد و جلد دوم توسط اهل بیت، امام سجاد(ع) و حضرت زینب نگاشته شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن(ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او گفت: در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد