Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید از مرز چذابه، اظهارداشت: امسال به دلیل افزایش زوار اربعین، گیت‌های ورودی و خروجی را افزایش داده‌ایم.

وی افزود: برآورد ما نسبت به سال گذشته، این افزایش را نشان می‌داد بنابراین تمهیدات ویژه‌ای در نیروی انتظامی برای این موضوع اندیشیده شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اعلام اینکه هم اکنون تردد در مرزهای چهارگانه به صورت روان انجام می شود، گفت: امسال از مرز چذابه حدود ۵۷۲ هزار نفر تردد داشته‌اند که این رقم نسبت سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته از سوی ناجا و با همتی که مسئولان مربوطه انجام دادند هیچ گونه مشکل خاصی در مرزها نداشتیم، تصریح کرد: تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد روان زوار است اگرچه کاستی‌هایی نیز در این زمینه چه از طرف عراقی و یا از ناحیه ما وجود داشته که خوشبختانه این کاستی‌ها به سرعت رفع شد.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران به کشور، گفت: برگشت زائران از چند روز گذشته شروع شده و تقریباً جمعیت ورود زائران به مرزهای کشور نسبت به خروج آنها ۵ برابر شده است؛ همچنین به زائران عزیز توصیه می‌کنم، بازگشت خود را مدیریت کرده تا به سلامت به کشور بازگردند.

فرمانده ناجا گفت: توصیه ما به زائرانی که زیارت خود را انجام دادند این است، زودتر به سمت مرزهای کشور بازگردند تا به ترافیک سنگین مسیرها و پایانه‌ها برخورد نکنند تا به سلامت به مقصدهای خودشان برسند.

کد خبر 459369 برچسب‌ها ماه محرم - اربعین حسین اشتری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ماه محرم اربعین حسین اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

غلامحسین دباغ،مدیرکل راه‌آهن استان قم  روز سه‌شنبه در حاشیه راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفرتا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

دباغ عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، اظهار کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از ۲۸ هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از ۱۵ هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه ۵۰ رام قطار مسافری و ۳۰ رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم می‌باشد.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه