Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فاروق علیخانی با اعلام این خبر گفت: عملیات پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی امام (ره) از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه ۶۲۰ پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به دو مقصد نجف و بغداد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۳۱۶ پرواز خروجی و ۳۰۴ پرواز ورودی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یک شرکت خارجی از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام شده و بیش از ۱۱۰ هزار زائر با این پرواز‌ها اعزام و پذیرش شدند.

علیخانی گفت: تاکنون میزان اعزام و پذیرش زائران عتبات در عملیات پرواز‌های اربعین نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد رشد داشته از همین رو همه بخش‌های شهر فرودگاهی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به این زائران بسیج شده‌اند.

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم با توجه به رشد پرواز‌های عتبات در فرودگاه امام (ره) صورت گرفته و با همکاری و هماهنگی میان تمام شرکت‌ها، ارگان‌ها و نهاد‌های فعال در امر اعزام و پذیرش زائران، عملیات پرواز‌های اربعین بدون کوچکترین مشکلی در جریان است.

عملیات پرواز‌های اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا ۱۱ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فاروق علیخانی پذیرش بیش از ۱۱۰ هزار زائر عتبات از فرودگاه امام (ره) عملیات پرواز‌های اربعین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شجاع افزود: امسال ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌ قبل ثبت‌نام شده‌اند. وی گفت: تعداد ۵ هزار و ۳۹۰ زائر از مشهد در قالب ۳۷ کاروان و ۳ هزار و ۹۷۵ زائر از شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی هم گفت: اعزام زائران عمره مفردهاز امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از سرگرفته شد.  
محمود امانی‌بنی افزود: در همین زمینه نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام شدند.  
امانی‌بنی از پیش‌بینی تمام تمهیدات برای عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده درحالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

دیگر خبرها

  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی