Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:01:17 GMT

در جنگ اراده ها پیروز میدان خواهیم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۰۶۶۲

در جنگ اراده ها پیروز میدان خواهیم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه این هفته نماز جمعه کرج ضمن اشاره به اربعین حسینی با بیان اینکه مخالفان تفکر ایثار شهادت هرکاری که در توان دارند انجام می‌دهند ولو اقداماتی همچون حذف نام شهدا از تابلوهای شهر، گفت: ما در جنگ اراده ها پیروز میدان خواهیم شد، و از اربعین و حماسه حضور درس خواهیم گرفت و به جهانیان نشان خواهیم داد که این فرهنگ پاک شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: پیام رسانی عزت عاشورا و نهضت کربلا توسط بازماندگان حادثه کربلا انجام شد، امروز نیز عده ای در جامعه می خواهند به خیال خود فرهنگ ایثار و شهادت را سست کنند و خاطره شهیدان را از یاد جامعه کمرنگ کنند.

امام جمعه کرج، گفت: به کوری چشم کور دلان این پیاده روی عظیم به شکوه بیشتری انجام شد و همه از شبکه های تلویزیون نمونه کوچکی از این حماسه حضور دیده اید.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به گام دوم انقلاب، گفت: طبق این بیانیه مذاکره و دوستی با آمریکا در هر دوره وزمانی ما را دچار ضرر خواهد کرد.

او در پایان با بیان اینکه امیدواریم خداوند ذهن مارا به راه راست هدایت کند، افزود: خواسته های دنیایی زمینه ای است برای خواسته های آخرت، اما انسانی که مشغول دنیا شد از خدا دور می‌شود. 

 

انتهای پیام/د.خ

 

عده ای می خواهند خاطره شهیدان را از یاد جامعه کمرنگ کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادنای علیا رکوردار باران بهاری در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته پادنای علیا با ۲۱.۶ دهم میلی متر، دهاقان ۲۱.۹ دهم میلی متر، مبارکه ۱۴ میلی متر، شهرضا ۱۲.۱ دهم میلی متر، سمیرم ۹.۲ دهم میلی متر، مبارکه ۸.۴ دهم میلی متر، زرین شهر ۷.۷ دهم میلی متر و اصفهان با ۵.۵ دهم میلی متر پربارش‌ترین مناطق استان گزارش شده است.
لیلا امینی افزود: در این مدت طوفان لحظه‌ای در سمیرم با ۹۰ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی امروز عصر به تدریج از استان خارج می‌شود، ادامه داد: براین اساس امروز در مناطق جنوب و جنوب شرق استان بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و تند باد لحظه‌ای و کاهش تدریجی ابر از بعدازظهر پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی گفت: از روز پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه جوی پایدار خواهیم داشت، که بتدریج از بعدازظهر جمعه با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم بود.
وی ادامه داد: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده ۱ تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت
  • اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • پادنای علیا رکوردار باران بهاری در استان اصفهان