Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نورمفیدی با اشاره به دستگیری روح الله زم به برخورد قاطع با همکاران و عوامل شبکه‌های ضد ایرانی در داخل کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «آیت الله سید کاظم نورمفیدی» امروز(جمعه ۲۶ مهر) در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یزیدیان با واقعه کربلا به دنبال از بین بردن دین بودند و حضرت زینب(سلام الله علیها) بیان کردند که این حرکت هیچگاه از بین نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: امام صادق(علیه السلام) یکی از نشانه های مومن را زیارت اربعین ابا عبد الله الحسین(علیه السلام) برشمرده است.


آیت الله نورمفیدی گفت: در هفته گذشته دو موضوع باعث خوشحالی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد نخستین موضوع ساخت جت آموزشی توسط نیروهای مسلح ایران بود.


وی افزود: این جت  آموزشی می تواند در ارتفاع ۱۲ کیلومتر با سرعت نزدیک به  صوت پرواز کند و تمام قطعات آن توسط ایران  ساخته شده است.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: ساخت چنین جتی توسط جمهوری اسلامی ایران حیرت جهانیان را برافراشته که با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند.


آیت الله نورمفیدی  با بیان اینکه از دلایل تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی  جلوگیری از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: خلبانی که با این جت پیشرفت آموزشی پرواز کرده  بیان داشته است که  هیچ ترس اضطرابی نداشته است.


وی به دستگیری روح الله زم، سر شبکه کانال خرابکار و ضد ایرانی آمدنیوز اشاره کرد و متذکر شد: نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران رئیس این شبکه خرابکار را در لایه های متعدد و اطلاعاتی فرانسه بازداشت کرده است‌.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: اطلاعات سپاه توانست با نفوذ در لایه های اطلاعاتی کشور فرانسه که  با دیگر کشورها در ارتباط بوده این فرد را  در خارج از کشور بازداشت کند.


آیت الله نورمفیدی بیان کرد: نکته مهم در بازداشت رئیس شبکه مخرب و ضد ایرانی  این بوده که این فرد در خارج از کشور فعالیت داشته ولی سرشاخه هایی در داخل کشور اطلاعاتی را در اختیار وی قرار می دادند که با این اطلاعات برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کرد.

 

وی به برخورد قاطع با همکاران و عوامل شبکه‌های ضد ایرانی در داخل کشور تاکید کرد و گفت: با بازداشت این فرد اطلاعات مهمی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی فرانسه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دست آمده و دستگیری این فرد به مسائل امنیتی کشور کمک می‌ کند.


 امام جمعه گرگان ابراز داشت: ساخت جت آموزشی پیشرفته و دستگیری  سرشبکه کانال خرابکار موضوع حائز اهمیت است که نشان قدرت امنیتی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.


آیت الله نورمفیدی گفت: این دومین موفقیت بزرگ نیروهای اطلاعات سپاه در هفته های گذشته است در هفته های گذشته نیز عوامل نفوذی و جاسوس باخرید خانه ای  در کرمانشاه به دنبال انفجار حسینیه ای بودند که بنا بود سردار رشید اسلام سلیمانی در آن حضور یابد که این عوامل توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت شدند.


وی امنیت کشور را مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و  گفت: از همه عوامل نیروهای داخلی که در مسیر پیشرفت کشور چه در مسیر سازندگی و چه در مسائل امنیتی تلاش می کنند تشکر می کنم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کانون های مساجد جت آموزشی پیشرفته آمد نیوز اربعین امام جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۵ تهران به منظور بررسی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه گفت: پیگیری قانونی درباره خودرو‌ها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند انجام می‌شود.

سید محمد فیاض افزود:با متخلفانی که در اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری زباله گرد‌ها همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطان قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی می‌شود.

در ادامه رییس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز گفت:با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد تا معتادان متجاهر در مراکز بیش از شش ماه نگه داری شوند.

عبدالمجید رحمانی گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارایه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

شهردار منطقه ۵ نیز با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

داوود گودرزی افزود: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ تهران می‌بایست با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند، اقدامات جدی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به سرزمین‌های اشغالی | صدای الله اکبر و شعف فلسطینی ها لحظه برخورد موشک ها
  • پاسخ قاطع یک مقام بلندپایه ایرانی به جنگ روانی صهیونیست‌ها