Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز حناچی روز جمعه در حاشیه حضور در محل اسکان خادم الحسین (ع) در کربلا در جمع خبرنگاران توضیح داد: امسال مردم از ما می پرسیدند که چرا شهرداری در اربعین حضور ندارد؛ واقعیت این است که ما حضور داریم اما بدون نام و نشان به سنت بسیاری از خادمان امام حسین (ع)، خدمات رسانی می کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری تهران در اربعین امسال اگر بیشتر از سال های گذشته نباشد، کم تر نیست، اضافه کرد: ما اصراری به تبلیغ در این زمینه نداریم و می خواهیم گمنام، خاضعانه و عاشقانه به زائرین امام حسین (ع) خدمات رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهم اقدامات شهرداری تهران در اربعین امسال گفت: در ستاد اربعین کشور ١٣ کمیته فعالیت می کنند که شهرداری تهران مسئولیت کمیته خدمات شهری را بر عهده دارد.

حناچی با تاکید بر حضور نیروهای شهرداری تهران در مناطق مرزی، شهرهای کربلا و نجف و حدفاصل این دو شهر اظهار کرد: امسال در ۲ حوزه ورود کرده ایم؛ یکی حوزه مردمی با مخاطبان هیئات و افرادی که داوطلبانه در طول مسیر اقدام به نظافت و پاکسازی مسیر می کنند و موکب های عزاداری حضرت در طول مسیر و دیگری همکاری و برقراری تعامل با شهرداری های نجف و کربلا.

شهردار تهران به حضور نیروهای خدماتی در محدوده اطراف حرم پرداخت و ادامه داد: وضعیت نظافت و خدمات رسانی در محدوده حرم با محدوده خارج از آن کاملا متفاوت است که بخشی از این امر حاصل تلاش همکاران ما در شهرداری تهران است.

حناچی ادامه داد: در حال حاضر ۴٠٠ نیروی خدماتی در نجف و بیش از یکهزار نیرو در کربلا برای خدمات رسانی به زائران مستقر هستند.

وی با بیان اینکه امسال یکهزار دستگاه اتوبوس در محل ورود زائران به عراق خدمات رسانی می کنند، خاطرنشان کرد: ارائه تمامی این خدمات تا ۲ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران اربعین حسینی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی

هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر باخرز و همچنین حضور اعضای جوانان در ورودی شهر تایباد از مسیر مشهد، در حال ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد افزود: از جمله خدماتی که در این پایگاه ارائه می‌شود، ایجاد فضای دوستدار کودک، فضای آموزشی کمک‌های اولیه، خدمات امدادی و امدادرسانی است، همچنین این جمعیت در پایگاه‌های خود راهنمایی مسافرین را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خود همراه مسافرین می‌داند، گفت: در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایگاه بین شهری شهید عباسیان و همچنین ایستگاه‌های مسافرین نوروزی هلال احمر تایباد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمت به هموطنان عزیز ما باشد.

رمضانی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تایباد از ابتدای طرح نوروزی خود به ۱۲۶ نفر خدمات فرهنگی، ۲۵۱ نفر خدمات طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ۲۸۳ نفر خدمات فضای دوستدار کودک، ۲۴ نفر خدمات کمک‌های اولیه و ۳۷۲ نفر آموزش کمک‌های اولیه ارائه داده است.

کد خبر 6063876

دیگر خبرها

  • جزییات خدمت رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • شهرستان رودان میزبان مهمانان نوروزی
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی