Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی صالحی در جریان برگزاری پانزدهمین دیدار مردمی خود با 107 نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کرد. تاریخ انتشار: 13:07 - 26 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۶۴۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری پانزدهمین دیدار مردمی خود با 107 نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان برگزاری این دیدار مردمی که معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، علی صالحی پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم را صادر کرد.

  صالحی در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: به رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر استان هرمزگان تأکید شده است که باید برای ملاقات با مردم و شنیدن مشکلات آنان حداقل یک روز در هفته را تعیین کنند.   وی افزود: دیدار با مردم و شنیدن مشکلات آنان علاوه بر ایجاد جو روانی مثبت در میان مردم، موجب امیدواری و رضایتمندی آنها می‌گردد.   رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دیدار بدون واسطه، راهبردی مدیریتی و نظارتی نیز محسوب می‌گردد که می‌توان در اثنای آن به نواقص موجود پی برد و برای اصلاح فرآیند‌ها و اعمال مدیریت بهتر در مجموعه مورد تصدی، تصمیم‌های کاربردی اتخاذ نمود.   بیشتر بخوانید: دیدار رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با مدیرکل شیلات و کارشناسان/ تاکید بر تسهیل صدور مجوز صید ماهی برای متقاضیان و نظارت دقیق در زمینه نحوه صدور مجوز‌های صید به ویژه به صورت ترال   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی صالحی رئیس دادگستری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان، سه شنبه ها برگزار می شود و برای جلوگیری از شلوغی و کاستن از  معطلی مردم ، امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق سامانه عدل ایران فراهم شده است .
در دیگر روزهای هفته نیز معاونان رئیس کل دادگستری استان، پاسخگوی مراجعان هستند و درخواست های آنان را رسیدگی می کنند.
روسای دادگستری ها و دادستانهای سراسر استان نیز ، سه شنبه جلسات و بازدیدهای خود را تعطیل می کنند و پاسخگوی مراجعان هستند.
تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام ، ورود دادگستری برای حل مشکل واحدهای تولیدی،  درخواست اعسار  و  پرداخت اقساطی جزای نقدی، درخواست اعمال ماده 477  و  درخواست مرخصی برای مددجویان زندانهای استان موضوع بیشتر درخواست های مراجعان در ملاقات مردمی است .

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد