Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه ویژه اقدام مالی در تازه‌ترین نشست خود در پاریس مهلت ایران برای تصویب کنوانسیون پالرمو و لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را تا بهمن ماه تمدید کرد.

این نهاد مالی در بیانیه خود همچون گذشته هشدار داده است که در صورت عدم تصویب لوایح فوق تا مهلت تعیین‌شده، اقدامات مقابله‌ای علیه ایران مجددا اعمال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که دیوید لوئیس، دبیر اجرایی FATF، سال گذشته همزمان با اجلاس ۶ روزه این سازمان در پاریس در مصاحبه با بی‌بی‌سی اذعان کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران با اجرای خواسته‌های این گروه از لیست سیاه آن خارج شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاورمیانه اخبار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار جامعه و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا از سوی خادمان و دغدغه‌مندان قرآنی آغاز به کار کرد.

آخرین مهلت شرکت در این پویش قرآنی تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده بود، اما گروه طراح پویش تصمیم گرفته‌اند با توجه به در پیش بودن دهه کرامت فرصت ثبت نام در این پویش را تا این دهه (دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود) تمدید کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت https://mastura.ir در این طرح شرکت کنند.

طرح ملی «مسطورا» ذیل پویش «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است و این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است، به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.

شاخص‌ترین محصولی که برای این ۱۵۰ فراز ایجاد می‌شود، وبگاه زندگی با آیه‌ها «https://zendegibaayeha.ir» است که بستر بارگذاری تمام تولیدات تبیینی پیرامون این ۱۵۰ فراز خواهد بود و در حرکت هم‌افزا مخاطبان به این بستر دعوت می‌شوند. در این بستر علاوه بر تبیین آیات، حفظ آیات نیز تسهیل می‌شود و مسیر همراهی مخاطب از آیه اول تا آخرین آیه بازی‌وارسازی می‌شود تا انگیزه همراهی مخاطب با سایت را بیشتر کند.

همچنین مجموعه تولیدات مکتوب و رسانه‌ای برای این ۱۵۰ فراز همگی در سایت محصول بارگذاری می‌شوند تا همیشه در دسترس علاقه‌مندان باشد. ضمناً، چون تقویت همه جریان‌های فعال و مردمی، سیاست اصلی این جریان است، این سایت محلی برای معرفی تمامی اتفاقات مردمی قرآنی در ماه مبارک رمضان نیز هست.

در سایت این طرح ملی کتابچه حفظ؛ کتاب منبر برای عموم؛ منبرک برای نوجوانان؛ منبر برای بانوان؛ منبر‌های روزانه برای تبیین ۳۰ فراز متشکل از مواد سخن آیه روایت داستان …» با کیو آر کد‌های متنوع متصل به سایت؛ کتاب طرح درس برای نوجوانان؛ کتاب طرح درس برای کودکان؛ پیک کودک قرار داده شده که علاقه‌مندان با مراجعه به سایت می‌توانند از خدمات این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • وضع تحریم جدید نفتی علیه ایران توسط کنگره امریکا؟
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود
  • تمدید مهلت اقامت گردشگران در هتل‌های کیش
  • انتخابی پارالمپیک پاریس| کانادا مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد
  • فرصت ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی تمدید شد