Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛‌ به نقل از «یاهونیوز»، این تصمیم که فعلاً به صورت آزمایشی اجرا می شود، در واکنش به حمله تروریستی سال گذشته به دو مسجد در شهر کرایست چرچ این کشور که منجر به کشته شدن تعداد زیادی نمازگزار شد، اتخاذ شده است.

نیوزیلند جزو معدود کشورهای جهان است که در آن ها نیروهای پلیس عموماً با خود سلاح حمل نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مایک بوش»، رئیس پلیس نیوزیلند در این باره گفت: از زمان حملات تروریستی کرایست چرچ، جو اجرایی در نهادها تغییر کرده است.  

وی افزود: پلیس باید اطمینان حاصل کند که مأموران به تجهیزات لازم مجهز هستند و می توانند وظایف خود در تأمین امنیت جامعه را به خوبی و به صورت ایمن انجام دهند.

اجرای آزمایشی گشت های پلیس مسلح از اواخر ماه جاری میلادی در سه منطقه نیوزیلند آغاز می شود و به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا مسجد نیوزیلند پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد

سه روز بعد از عملیات تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران علیه رژیم اسرائیل، روزنامه‌ای عبری اذعان کرد که تهران در انتخاب اهداف نظامی برای اجرای حمله تنبیهی، دست به گلچین زده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز سه‌شنبه نوشت که پایگاه هوایی نواتیم که هدف موشک‌های ایران قرار گرفت، مهمترین پایگاه هوایی رژیم اسرائیل است.

پایگاه نواتیم در جنوب اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد و طی عملیات غرور آفرین و تلافی‌جویانه سپاه طی این هفته، به همراه تعدادی از مناطق و پایگاه‌های نظامی در شمال، مرکز و جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفت و ارتش رژیم اسرائیل به اصابت دستکم چهار موشک و پهپاد به این پایگاه هوایی در منطقه النقب اذعان کرد.

عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل در واکنش به حمله تروریستی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت کشورمان در شهر دمشق، پایتخت سوریه در سیزدهم فروردین ماه امسال انجام شد. در این حمله تروریستی شماری از نیروهای مستشاری ایران که بنا به درخواست سوریه در این کشور حضور داشتند، شهید شدند.

مقامات رسمی کشورمان بعد از این حمله تأکید کردند که اقدام تروریستی صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و ایران حق پاسخ به حمله تروریستی به مراکز دیپماتیک خود را بر اساس قوانین بین‌الملل برای خود محفوظ می‌داند.

حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلیرسانه اسرائیلی: کابینه راه خود را گم کرده استرسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاهوزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد