Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:25:58 GMT

۹۰ هزار نفر از مرزهای عراق جابه‌جا شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۰۹۸۳

۹۰ هزار نفر از مرزهای عراق جابه‌جا شدند

دریافت 2 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، عبدالهاشم حسن نیا ضمن بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته دو هزار و ۷۰۰ سرویس اتوبوس از مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران طی شبانه‌روز گذشته انجام‌شده است، ابراز داشت: طی این بازه زمانی ۹۰ هزار زائر اربعین حسینی جابه‌جا شدند.

وی ضمن بیان اینکه از ساعت صفر بامداد لغایت هفت صبح امروز جمعه ۶۳۰ سرویس دیگر صورت گرفته است، افزود: ۵۰۰ سرویس در مرز مهران، ۱۱۰ سرویس در مرز شلمچه و ۲۰ مورد در مرز چذابه انجام و مسافران در این مرزها جابه‌جا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه ضمن بیان اینکه ۳۰۰ هزار نفر روز گذشته به کشور بازگشتند، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود این آمار طی امروز و فردا به یک‌میلیون نفر برسد و شاهد بازگشت مسافران اربعین حسینی باشیم.

حسن نیا اضافه کرد: با توجه به اینکه مرز مهرمان از دیگر خروجی‌ها پرترددتر هستند لذا همین اکنون ۶۰۰ اتوبوس در این پایانه مستقر هستند تا مسافران را جابه‌جا کنند لیکن زائران می‌بایست از مرزها تعیین‌شده برای ورود به کشور استفاده کنند در غیر این صورت برای بازگشت به استان‌های خودشان با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

کد خبر 4749803

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی عراق رادیو اربعین وزارت راه و شهرسازی حمل و نقل اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی