Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:55:58 GMT

قاتل 32 ساله بالاخره پس از 7 روز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۰۷۵

قاتل 32 ساله بالاخره پس از 7 روز دستگیر شد

قاتل ۳۲ ساله پس از هفت روز تحقیقات فنی پلیس در بندرانزلی شناسایی و سارقان حرفه‌ای جیب‌بر در رضوانشهر دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید حسینی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی روز جمعه اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی مرد ۳۷ ساله از سوی خانواده او ، ماموران آگاهی با تلاش شبانه روزی دلایلی مبنی بر وقوع قتل یافته و در ادامه تحقیقات، موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: متهم ۳۲ساله پس از دستگیری در بررسی فنی پلیس به قتل با سلاح سرد اعتراف و بیان کرده که پس از درگیری لفظی، مقتول را با یک ضربه چوب دستی به قتل رسانده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه قاتل دارای چندین فقره سابقه کیفری است افزود: قاتل پس از ارتکاب به قتل، جسد را در آب دریا رها کرده که تلاش برای یافتن جسد توسط تیم غواص آغاز شده و متهم نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده و در زندان به سر می برد.

فرمانده انتظامی رضوانشهر نیز از دستگیری دو سارق با هشت فقره جیب ‌بری در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران موفق به دستگیری این دو سارق جیب بر شدند.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت از کیف بانوان در بازار هفتگی رضوانشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق زن حین سرقت شدند.

وی بیان کرد: متهمان ۲۹ و ۳۹ ساله در بررسی فنی پلیس به هشت فقره سرقت وسایل با ارزش از کیف بانوان در شهرستان های مختلف اعتراف کردند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و پره سر، در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستور کار پلیس زندان شبانه روزی فرمانده نیروی انتظامی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد