Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:11:50 GMT

سعودی‌ها سیاست‌های جنگ طلبانه را کنار بگذارند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۱۲۲

سعودی‌ها سیاست‌های جنگ طلبانه را کنار بگذارند

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم با اشاره به تلاش سعودی‌ها برای پایان دادن به جنگ بی‌حاصل یمن، خاطرنشان کرد: حکام آل سعود از زمان روی کار آمدن به دنبال فتح سرزمینی در حوزه خلیج‌فارس بودند و تجاوز خود را از کشور محروم یمن آغاز کردند، اما امروز پس از جنایات بسیار در منطقه مفتضحانه شکست‌خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آل سعود برای رسیدن به اهداف خود به آمریکایی‌ها دل‌بسته بودند، اما آمریکایی‌ها جز به دلارهای نفتی سعودی‌ها و منافع نامشروع خود در منطقه فکر نمی‌کردند و در برابر خوش‌رقصی سعودی‌ها، آن‌ها را گاو شیرده نامیدند و امروز خودشان با صرف هزینه‌های سرسام‌آور، در باتلاق منطقه گیر افتاده‌اند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) آخرین گزینه سعودی‌ها را دست به دامان شدن به جمهوری اسلامی ایران و میانجی‌گری نخست‌وزیر پاکستان دانست و گفت: کشورمان هیچ‌گاه از در جنگ وارد نشده و به دنبال صلح و دوستی به‌ویژه با کشورهای اسلامی بوده است، اما هر کشوری که به دشمنی با ایران پرداخته، بلافاصله پشیمان شده و شکست‌خورده است.

وی همچنین با اشاره به دستگیری «روح‌الله زم» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این شخص به‌شدت تحت حمایت مستکبران غربی بود و دستگیری وی طی عملیات پیچیده، در تداوم شکست‌های پیاپی آمریکا از ملت غیور ایران اسلامی است.

سعیدی خاطرنشان کرد: «آمدنیوز» به دنبال اتهام زنی، شایعه‌پراکنی، دعوت به آشوب و خرابکاری در کشورمان بوده و در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران تا جایی پیش رفت که به‌طور علنی به آشوب گران آموزش خرابکاری می‌داد.

وی بابیان اینکه همه می‌دانند دشمنان اسلام و انقلاب «زم» ها و «آمدنیوز» های بسیاری را برای مقابله با نظام اسلامی در دستور کار دارند، تصریح کرد: امروز باید سواد رسانه‌ای مردم را ارتقاء دهیم تا آگاهی مردم نسبت به چنین افراد خودفروخته‌ای افزایش یابد.

خطیب جمعه قم بابیان اینکه با دستگیری این شخص، باید منتظر رو شدن مهره‌های داخلی و همکاران این شبکه باشیم، گفت: روشن شدن این مسائل از دستگیری این شخص نیز مهم‌تر است و این موضوع نباید قربانی زد و بندهای سیاسی شده و بایگانی شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه هفته جاری در بیانیه‌ای از دستگیری روح‌الله زم سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

وی در ادامه افزود: امروز دستگاه قضایی کشورمان باید با مزدوران وطن‌فروش و حامیان داخلی آن‌ها به‌گونه‌ای برخورد کند تا دیگرکسی هوس خیانت به کشور را نداشته باشد و این مساله باید موردتوجه قرار بگیرد.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، خاطرنشان کرد: روز اربعین دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و پدیده‌ای الهی است که انقلاب محمدی(ص) را به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) متصل می‌سازد.

وی اربعین را نماد اقتدار و عظمت مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: اربعین ظرفیت عظیم جامعه اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و در آموزه‌های دینی، زیارت اربعین دارای اهمیت بسیاری است که به‌عنوان یکی از نشانه‌های ایمان، باید موردتوجه قرار بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) گفت: ملت غیور ایران اسلامی «حسینی» است و بر اساس آموزه‌های مکتب عاشورا، امروز در برابر جبهه کفر و استکبار قیام کرده است و بر اساس وعده‌های الهی به نصرت و پیروزی خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم عربستان سعودی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود

امام جمعه کاشان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق غیور مردان ایرانی، سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه _بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین غیور مردان ایرانی در اقدام تنبیهی مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.

وی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد: جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.

حسینی با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار علیه جامعه اسلامی افزود: استکبار جهانی میلیاردها دلار همراه با ارائه تسلیحات و موشک‌ها و تجهیزات نظامی به غده سرطانی در منطقه در صدد سلطه مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن، موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه (س) است، گفت: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین (ع)، ولایت فقیه است و باید ببینیم رهبر انقلاب از ما چه انتظاری دارد؛ یکی از آخرین تأکیدات ایشان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم که توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ما است.

امام جمعه منطقه کاشان عنوان کرد: از خانواده شهدا تشکر می‌کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حسینی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است.

کد خبر 745166

دیگر خبرها

  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت آفندی و پدافندی هستند
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود