Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نیرویار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم در راستای ارج نهادن به هواداران و علاقه‌مندان این رشته ورزشی از سوی مسوولان فدراسیون و استان گرفته شد و بدون شک رضایت‌ عموم مردم و هواداران را جلب می‌کند.

وی بیان کرد: تماشاگران پرشور و شعور استان و شهر ارومیه همواره در تمامی مسابقات بین‌المللی، جهانی و آسیایی به میزبانی این شهر، با حضور گرم و صمیمی خود در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه هیجانی خاصی به فضای سالن بخشیده‌اند و این بار نیز مسوولان را در میزبانی هر چه شایسته‌تر این رویداد مهم آسیایی یاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از یکم تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود ولی تیم‌ها روز دوشنبه ۲۹ مهرماه وارد شهر ارومیه می‌شوند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: سالن استاندارد ۶ هزار نفری غدیر ارومیه از هر لحاظ برای میزبانی این رویداد مهم آسیایی تجهیز و مهیاست و با تمام توان آماده میزبانی هرچه شایسته مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا هستیم.

نیرویار افزود: «شیخ طلال فهد الصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا و رییس کمیته فوتسال فدراسیون ایران به عنوان میهمانان ویژه در جریان برگزاری این مسابقات به شهر ارومیه سفر می‌کنند.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات و در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/یکم آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر جواز حضور این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در دو وزن برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، شب گذشته (سه‌شنبه - 7 فروردین ماه) در خانه تکواندو برگزار و در پایان ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام مشخص شد.

با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی شب گذشته در نهایت مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 74- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن 87- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

همچنین ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن 87- کیلوگرم دو ملی‌پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی 2022، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به‌عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری به‌عنوان پزشک تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است که بر این اساس تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند.

همچنین براساس قوانین فدراسیون جهانی، تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای 27 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد