Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:58:23 GMT

دستگیری «زم» بیانگر قدرت اطلاعاتی ایران است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۳۰۸

دستگیری «زم» بیانگر قدرت اطلاعاتی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی  ظهر  جمعه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به دستگیری روح‌الله زم توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این عملکرد را نشانه قدرت اطلاعاتی بالای ایران اسلامی دانست و گفت: نباید فراموش کنیم که مهم‌تر از دستگیری زم، شناسایی عواملی است که این اطلاعات را به این فرد خودفروخته می‌رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه اعتقاد راسخ به این مهم داریم که همه آن‌هایی که به روح‌الله زم خط می‌دادند، خائن به نظام، شهدا و ملت ایران بوده و باید همانند زم دستگیر و مجازات شوند، افزود: امروز شناسایی عوامل زم یکی از اوجب واجبات است و نباید این مهم در سایه دستگیری زم که در نوبه خود کار ارزشمندی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، به دست فراموشی سپرده شود.

خطیب موقت نمازجمعه زنجان با یادآوری اینکه دستگیری روح‌الله زم را باید رونمایی مجدد از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست، تصریح کرد: بی‌تردید دستگیری روح‌الله زم به همه کسانی که با وی همکاری داشتند، شوک وارد کرد و امروز ترس آن‌ها از این است که سپاه پاسداران روزی آن‌ها را نیز دستگیر خواهد کرد، به همین خاطر ملت ایران همواره قدردان اقدامات سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف هستند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که امروزه در یمن رخ داده، این رخدادها را نشانه بیداری اسلامی در این منطقه دانست و اظهار کرد: آنچه که امروز می‌توان از پایان جنگ توسط عربستان در یمن یاد کرد، آن است که نمی‌توان به این حرف عربستان اعتماد کرد؛ چراکه عربستان سعودی هیچ اختیاری از خود نداشته و سکان اقداماتی که آل‌سعود انجام می‌دهند، در دست رئیس‌جمهور فعلی آمریکا است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه ملت ایران همواره ثابت کرده است که تحت هر شرایطی پیرو ولایت‌فقیه بوده و همین امر باعث شده است که تا به امروز هیچ‌کس جرأت تعدی به خاک این کشور را به خود راه ندهد، بیان کرد: راهی که امروز ملت ایران در پیش گرفته، همان راهی است که امام راحل و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پیش روی‌مان قرار داده و رهبر فرزانه انقلاب نیز همواره بر آن تاکید داشتند.

وی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، با بیان اینکه تاریخ گواه این مهم است که اگر اهل‌بیت امام حسین (ع) در کربلا حضور نداشتند، قطعا جریان کربلا بعد از گذشت بیش از چهاده قرن تداوم نمی‌یافت و امروز در قالب پیاده‌روی بزرگ اربعین جلوه‌گری نمی‌کرد، متذکر شد: حضور اهل‌بیت امام حسین (ع) در کربلا باعث بازگویی اتفاقات آن روز و ماندگاری قیام عاشورا شد.

کد خبر 4749980

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه سید رضا موسوی نماز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر رژیم صهیونیستی به حماقت خود ادامه می‌داد و کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران انجام می‌دادند، با شدت بسیار بیشتری اقدام متقابل صورت می‌گرفت.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره بزرگ ستارگان دوکوهه بزرگداشت شهید حاج محمدابراهیم همت، اظهار داشت: این اجتماع برای این است که ماهم تا آخر همان راه شهدا را برویم و از آن‌ها کمک بخواهیم که همان راه را برویم و عاقبت بخیر قطعی شویم.

وی با بیان اینکه دوکوهه یادآور بزرگانی است که تا آخر می‌توانند کمک همه مردم ایران باشند برای اینکه این راه طی بشود افزود: آیه «آن‌هایی که بر عهد و پیمان خود باقی بودند و عمل کردند تعدادی از آن‌ها شهید شدند و تعدادی از آن‌ها منتظر»؛ در وصف امام امامان امیرالمومنین علی علیه‌السلام و حضرت حمزه و جعفر نازل شده است وقتی در سخت‌ترین شرایط پیامبر در مکه عهد و پیمان بستند که تا آخر پای پیامبر ایستاده باشند.

سردار فدوی ادامه داد و گفت: در انقلاب اسلامی وقتی می بایست دلدادگان آن پای کار بیایند پای کار آمده‌اند و بر عهد و پیمان خود باقی بودند و وفا کردند. تعدادی زودتر به فیض شهادت نائل آمدند و تعدادی بیشتر منتظرند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از شما رزمندگان آن روزهای دوکوهه را دیده‌اید؛ آن‌هایی که بر عهد و پیمان خود ایستادند و وفا کردند در این راه شهید شدند و تعدادی خیلی بیشتر منتظر هستند و این راهی است که انسان اگر بتواند در هر شرایطی به عهد و پیمان خود عمل کند و با سربلندی و موفقیت آن را طی کند به بهشت وارد می‌شود.
سردار فدوی گفت: امامین انقلاب اسلامی عنایت ویژه خداوند به ما هستند و بیش از ۲۰۰ هزار شهیدی که تقدیم کرده‌ایم کمک بسیار بزرگی هستند تا این راه را طی کنیم. عمر زیادتر ما توفیقی است اگر بفهمیم می‌توانیم در راه انقلاب اسلامی بیشتر کار و تلاش کنیم و در آخر کار به بهترین وجه ممکن یعنی با شهادت خداوند خود را ملاقات کنیم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روند انقلاب اسلامی روند روبه‌جلو و باشتابی بوده است؛ اظهار کرد: حضرت امام خمینی از همان شروع نهضت نوک حمله خود را شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دادند و امروز پس از ۶۰ سال و در بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا مردم و به‌ویژه مستضعفین همان حرف را راجع به خباثت، استکبار، جنایتکاری، تجاوزگری، کودک‌کشی و مردم‌کشی جنایتکاران آمریکا و صهیونیست می‌زنند.
علی فدوی ادامه داد: این یعنی که حرف حق انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی هرروز گستره بیشتری در عالم پیدا می‌کند و فقط هم موکول به مسلمانان نیست بلکه موکول به همه مستضعفان عالم است که جنایتکاری و ظلم شیطان بزرگ و ولد ناخلف او صهیونیست‌ها را می‌فهمند و می‌خواهند این جنایتکاری نباشد و طرف مظلوم باشند.
وی افزود: در ۶ ماه گذشته همه، صبر و مقاومت و استقامتی که می‌بایست یک انسان آزاده مسلمان سرحال داشته باشد، و از طرفی دیگر نیز جنایتکاری بی‌حدوحصر خبیثان عالم را دیدند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند متعال اراده می‌کند که حزب شیطان شکست خورده شود و همه عالم شکست شیطان بزرگ را ببینند و پیروزی حزب خدا را هم ببینند؛ تصریح کرد: به‌لحاظ حسابگری نمی‌بایست حکومتی به سفارتخانه و کنسولگری کشوری حمله کند، ولی این خبیثان احمق این کار را کردند. اقدام شجاعانه‌ای که سپاه انجام داد به همه دنیا فهماند که حزب شیطان همواره شکست خورده و حزب خدا همیشه پیروز است.
سردار فدوی گفت: شهید زاهدی یک عمر از روزهای اول کردستان آماده شهادت بود. شهیدان زاهدی و حاج‌رحیمی به اندازه عمر انقلاب اسلامی پای کار انقلاب بوده‌اند.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی به حماقت خود ادامه می‌داد و کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران انجام می‌دادند، با شدت بسیار بیشتری اقدام متقابل صورت می‌گرفت و آن‌وقت نمی‌فهمیدند که چه ضربه بزرگی خورده‌اند.

فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ام‌القری راه حق است؛ تصریح کرد: انقلاب اسلامی همواره از هرکسی که بخواهد در راه حق گام بردارد و با جبهه باطل شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌های تابع آمریکا به مبارزه برخیزد، پشتیبانی کرده است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای لشکر پیروز محمد رسول‌الله و ۲۴ هزار شهید شهر تهران، اظهار کرد: همه عالم با انقلاب اسلامی جنگیدند ولی نتوانستند یک پیروزی بدست آورند چون همه پاسداران و بسیجیان می‌دیدند که فرمانده‌هاشان جلو آن‌ها و در کنار آن‌ها هستند و نمی‌خواهند از عقب فرمان دهند. نمونه آن شهید همت که به‌خاطر او امروز گردهم آمده‌ایم وقتی شهید شد در خط مقدم بود.

سردار علی فدوی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: ۸۷ کشور رسما اعلام کردند در دفاع مقدس با ما جنگیده‌اند و آمریکا نیز ۴۵ سال است با انقلاب اسلامی جنگیده است و اعتراف می‌کنند که نتوانسته‌اند یک پیروزی هم بدست آورند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فلسطینی‌ها نسبت به ۶ ماه در بین همه عالم عزیزتر هستند؛ تصریح کرد: پشتیبانی از جبهه مقاومت دستور امام و ولی ما بوده است و هست و سپاه این دستور را به تمام و کمال اجرا کرده است و خواهد کرد برای اینکه این جبهه حق است و هرکسی در جبهه حق قرار بگیرد ما تکلیف داریم از او پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به افتخارآفرینی یمنی‌ها، حزب‌الله لبنان، عراقی‌ها و فلسطینی‌ها، افزود: کسانی که نفس انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب به آنان خورد، خودشان قدرت بی‌نظیری شدند که در برابر قدرت‌ها و خبیثان عالم ایستاده و بزرگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی