Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:27:53 GMT

مدال نقره ایران در مسابقات دوچرخه سواری پاراآسیایی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۳۷۱

مدال نقره ایران در مسابقات دوچرخه سواری پاراآسیایی

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ که در کره جنوبی در حال برگزاری است، ایران در بخش پارا آسیایی موفق به کسب مدال نقره توسط محمدی شد.

در ماده ۴ کیلومتر انفرادی بخش پاراآسیایی، مهدی محمدی که صبح امروز توانسته بود در مرحله مقدماتی به عنوان نفر نخست به فینال راه پیدا کند در مرحله پایانی در رقابت با حریف اندونزیایی خود صاحب مدال نقره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش آسیایی نیز محمد رجبلو در مرحله مقدماتی ماده ۴ کیلومتر انفرادی پنجم شد و داوود محمدآبادی نیز در تعقیبی انفرادی رده جوانان نهم شد و این دو رکابزن از صعود به فینال بازماندند.

کد خبر 4750004

منبع: مهر

کلیدواژه: کره جنوبی محمد رجبلو مهدی محمدی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی