Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار تهران با تأکید بر اینکه خدمات شهرداری تهران در اربعین امسال اگر بیشتر از سال‌های گذشته نباشد، کمتر نیست، گفت: تمام خدمات تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، پیروز حناچی در حاشیه حضور در محل اسکان خادم الحسین (ع) در کربلا، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهم اقدامات شهرداری تهران در اربعین امسال گفت: در ستاد اربعین کشور ١٣ کمیته فعالیت می‌کنند که شهرداری تهران مسؤولیت کمیته خدمات شهری را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر حضور نیروهای شهرداری تهران در مناطق مرزی، شهرهای کربلا و نجف و حدفاصل این دو شهر، اظهار کرد: امسال در دو حوزه ورود کرده ایم؛ یکی حوزه مردمی با مخاطبین هیأت‌ها و افرادی که داوطلبانه در طول مسیر اقدام به نظافت و پاکسازی مسیر و موکب‌های عزاداری در طول مسیر می‌کنند و دیگری همکاری و برقراری تعامل با شهرداری‌های نجف و کربلاست.

شهردار تهران به حضور نیروهای خدماتی در محدوده حرم پرداخت و ادامه داد: وضعیت نظافت و خدمات رسانی در محدوده بلافصل حرم(اطراف حرم) با محدوده خارج از آن کاملا متفاوت است که بخشی از این امر حاصل تلاش همکاران ما در شهرداری تهران است. 

حناچی ادامه داد: در حال حاضر ۴٠٠ نیروی خدماتی در نجف و هزار نیرو در کربلا برای خدمات رسانی به زائران مستقر هستند؛ ضمن اینکه، امسال هزار دستگاه اتوبوس در محل ورود زائران به عراق خدمات رسانی می‌کنند. 

به گفته وی ارائه تمامی این خدمات تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت. 

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره گفت‌وگو با مردم در طول مسیر و رضایت یا عدم رضایت آنها درباره نحوه خدمات دهی مدیریت شهری، تصریح کرد: امسال مردم از ما می پرسیدند که چرا شهرداری حضور ندارد؛ واقعیت این است که ما حضور داریم اما بدون نام و نشان به سنت بسیاری از خادمان بی نام و نشان امام حسین (ع) خدمات‌رسانی می‌کنیم. 

حناچی با تأکید بر اینکه خدمات شهرداری تهران در اربعین امسال اگر بیشتر از سال‌های گذشته نباشد، کمتر نیست، اضافه کرد: ما اصراری به تبلیغ در این زمینه نداریم و می خواهیم گمنام، خاضعانه و عاشقانه به زائرین امام حسین (ع) خدمات رسانی کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خدمات رسانی عراق کربلا پیروز حناچی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا محمدنژاد گفت: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت 2 بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه 10 فروردین 1403 خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط 1، 2، 3، 4، 6 و 7 مترو تهران از ساعت 22 تا 2 بامداد روز بعد (شنبه 11 فروردین‌ماه) با سر فاصله 30 دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه 12 و سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه 1403) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت 2 بامداد با سر فاصله 30 دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط 5 تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.پایان پیام/

کد خبر: 1225439 برچسب‌ها متروی تهران

دیگر خبرها

  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • پذیرش ۱۱ هزار نفر در بیمارستان دارالشفا میرجاوه از ابتدای امسال
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • کاهش ۷۰ درصدی حضور مسافران در واحدهای پذیرایی و اقامتی خراسان شمالی
  • برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر اعلام شد