Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و ششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی، امروز (جمعه) در شهر «شانگهای» چین و با حضور «مهدی علی‌نژاد»، رئیس فدراسیون ایران و عضو هیات رئیسه جهانی برگزار شد.

وی در خصوص این نشست، گفت: این جلسه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا حدود پنج عصر ادامه داشت و موضوعات مختلفی در آن مطرح گردید. ابتدا رئیس، دبیرکل و سرپرست خزانه‌داری گزارش‌های یکسال اخیر را ارائه کردند و خوشبختانه تراز مالی فدراسیون جهانی مثبت بوده و درآمدها به شکل قابل توجهی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه جهانی ادامه داد: سپس مسئول برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۱۹ شانگهای، گزارشی ارائه و اعلام کرد برای این مسابقات، مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار از اسپانسرها جذب شده که این مهم، اتفاق خوبی برای ووشو است. از نکات مهم دیگر این بود که ۶۰۰ ووشوکار از ۱۰۲ کشور در مسابقات جهانی امسال حضور دارند که یک رکورد است.

وی گفت: در ادامه، نماینده مراکش میزبان هشتمین دوره مسابقات جهانی جوانان، نماینده ایتالیا میزبان چهارمین دوره رقابت‌های جهانی تای‌چی در کاتانیا و همچنین نماینده ژاپن میزبان جام‌جهانی تالو، توضیحات خود را در خصوص شرایط میزبانی ارائه دادند.

رئیس فدراسیون ایران، گفت: در ادامه میزبانان رقابت‌های سال‌های آینده مشخص شدند و میزبانی جام‌جهانی ساندا در سال ۲۰۲۰ به شهر «ملبورن» استرالیا، میزبانی نهمین و دهمین دوره مسابقات جهانی کونگ‌فو در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به شهر «امی‌شان» چین، پنجمین دوره پیکارهای جهانی تای‌چی در سال ۲۰۲۲ به سنگاپور و ششمین دوره آن در سال ۲۰۲۴ به کانادا سپرده شد.

وی با بیان اینکه نهمین دوره مسابقات جوانان جهان نیز در سال ۲۰۲۲ به میزبانی «سوپابایا» اندونزی برگزار می‌شود، توضیح داد: در نهایت شانزدهمین دوره رقابت‌های بزرگسالان جهان هم در سال ۲۰۲۱ به میزبانی آمریکا در ایالت تگزاس و شهر دالاس انجام می‌گردد.

بنابر اعلام وی، جلسه بعدی هیات رئیسه فدراسیون جهانی در توکیو و همزمان با جام جهانی تالو خواهد بود.

رئیس فدراسیون ایران، گفت: فهرستی توسط قاره‌ها برای عهده‌دار شدن مسئولیت هیات رئیسه فدراسیون جهانی در دوره پیش‌رو تهیه شده بود که مورد تایید قرار گرفت و فردا (شنبه) در کنگره جهانی ارائه خواهد شد و باید منتظر باشیم و ببینیم چه شرایطی در کنگره ایجاد می‌شود.

وی گفت: قرار بود تغییراتی در اساسنامه ایجاد شود که با توجه به جابه‌جایی در پست ریاست فدراسیون جهانی، این تغییرات به آینده موکول شد تا با حضور رئیس جدید در مورد آن تصمیم گیری شود.

علی نژاد در پایان اضافه کرد: در نهایت از زحمات «یو زای چینگ» که چندین سال ریاست فدراسیون جهانی را عهده‌دار بود، قدردانی شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان امروز چهارشنبه هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز جهانی تکواندو در فدراسیون برگزار شد. بانوان ملی پوش تکواندو حضور در تورنمنت آزاد صربستان و بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴- ویتنام را در دستور کار دارند.

سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت زاده، مهلا مؤمن زاده، ناهید کیانی، شاپرک نجفی، الهام حقیقی، ساغر مرادی، یلدا ولی نژاد و ملیکا میرحسینی در این اردو حضور دارند. تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی صربستان ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در بلگراد برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دا نانگ» پیگیری می‌گردد.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

کد خبر 6063791

دیگر خبرها

  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین