Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: تا آخرین روز بازگشت زائران اربعین حسینی پلیس استان در خدمت مردم خواهد بود و تا امروز ۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان انجام‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح امروز در بازدید از ایستگاه های صلواتی و محورهای مواصلاتی نهاوند در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تردد پرشمار زائران از محورهای مواصلاتی استان همدان به مقصد استان‌های غربی و حضور در همایش میلیونی اربعین تمهیدات خوبی برای زائران در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با تشکیل چندین ستاد و در راستای خدمت‌رسانی بهتر و به زائران اربعین حسینی پلیس استان همدان با تلاش و به‌صورت شبانه‌روزی در مناطق مختلف و در محورهای مواصلاتی استان مستقرشده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: بیش از ۱۰۰ تیم پلیس‌راه و بیش از ۳۵۰ اکیپ پلیس راهور و انتظامی در طول ایام اربعین حسینی امنیت ایستگاه‌های صلواتی و محورهای تردد زائران را بر عهده‌دارند.

وی ادامه داد: به حمدالله امنیت خوبی در استان داریم و پلیس همچنان تا پایان بازگشت زائران اربعین حسینی به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهد.

کامرانی صالح گفت: تا امروز ۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان داشتیم که رقم بسیار بالایی است و تا بعد از اربعین این رقم افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: با همکاری خوب مردم با پلیس و تلاش ۲۴ ساعته پلیس هیچ مشکلی در سطح استان نداشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان افزود: استان همدان به ۵ استان کشور دررفت و برگشت زائران خدمت‌رسانی می کندو با توجه به موج بازگشت زائران این خدمات‌رسانی ادامه دارد.

وی گفت: متأسفانه در چند روز گذشته شاهد واژگونی چند خودرو بودیم که نشان از خستگی و خواب‌آلودگی است که از زائران درخواست داریم از سرعت و عجله خودداری کنند.

کامرانی صالح اظهار داشت: از زائران درخواست داریم به توصیه‌های پلیس در طول مسیر برگشت توجه داشته باشند و با توجه به‌قرار داشتن موکب‌ها در مسیر در صورت خستگی به استراحت بپردازند و سپس به مسیر ادامه دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس

به گزارش خبرآنلاین، ۴۲۰ کیلوگرم تریاک توسط نهادهای امنیتی از خودروی لکسوس در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

تسنیم در خبری نوشت: با اشراف اطلاعاتی یکی از ارگان‌های امنیتی سیستان و بلوچستان و در راستای پایش محورهای مواصلاتی استان، تردد مشکوک یک دستگاه خودرو لکسوس در محدوده شهرستان سراوان تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

در جریان تعقیب این خودرو، سرنشینان در محور خاش- زاهدان ضمن تیراندازی سمت ماموران اقدام به فرار کردند.

در ادامه طی تعقیب و گریز در نهایت سرنشینان خودرو مذکور را رها کرده که در پاکسازی خودرو مقدار ۴۲۰ کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895887

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه در لرستان
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان