Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ برگزاری مهم ترین بازی فوتبال اسپانیا هنوز مشخص نیست.

طرفداری - به احتمال فراوان، ال کلاسیکوی رفت لالیگا در تاریخ 18 دسامبر 2019 برگزار خواهد شد.

به گزارش مارکا، همان طور که انتظار می‌رفت، اتحادیه فوتبال اسپانیا به دنبال ناآرامی‌های کاتالونیا در واکنش به زندانی شدن رهبران جنبش استقلال طلبی این ایالت، ال کلاسیکو که قرار بود شنبه هفته بعد در نیوکمپ برگزار شود را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه زمان جایگزین را تعیین نکرد و آن را بر عهده دو باشگاه گذاشت. لالیگا به فدراسیون و دو باشگاه اعلام کرده است که روز 18 دسامبر امکان برگزاری بازی نیست چون قرار است کوپا دل ری در این تاریخ برگزار شود. 

پیشنهاد تباس، برگزاری بازی در روز 7 دسامبر است. روزی که بارسا و رئال مادرید در لالیگا بازی دارند اما لالیگا ترجیح می‌دهد آن بازی‌ها را جابجا کند تا ال کلاسیکو آخر هفته انجام شود نه چهارشنبه. لالیگا ظاهرا اعلام کرده دو تیمی که در آن هفته با بارسا و رئال بازی دارند، موافقتشان با تغییر این بازی را هم اعلام کرده‌اند. 

اکنون توپ در زمین دو باشگاه است. هم اکنون بارسلونا و رئال مادرید در حال مذاکره هستند و احتمالا تا ساعاتی دیگر نتیجه مشخص خواهد شد. از شواهد این گونه برمی‌آید که تصمیم دو باشگاه همان 18 دسامبر خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، واسکس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در دیدار حساس و تماشایی این هفته برابر بارسلونا بود که توانست نقش بسیار مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کند و یک پاس گل برای جود بلینگام ارسال کرد و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

قرارداد فعلی این بازیکن با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیش از این گفته شده بود که هنوز مذاکرات برای حفظ او در فصل آینده انجام نشده است اما به نظر می‌رسد که عملکرد خوب او برابر بارسلونا نظر مدیران رئال را تغییر داده است.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران رئال برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن پا پیش گذاشتند و قرار است مذاکراتی برای حفظ او در این تیم در فصل آینده از این هفته با نمایندگان و مدیر برنامه‌اش آغاز شود تا دو طرف هرچه زودتر به توافق برسند.

واسکز در سال ۲۰۰۷ با آکادمی رئال مادرید پیوست و از همان زمان تا به حال در این باشگاه حضور داشته و انتظار می‌رود که پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران رئال را بپذیرد و حداقل یک فصل دیگر هم پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد.

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!