Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:58:16 GMT

بازی سختی با پرسپولیس داریم ولی برد می‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۵۷۸

بازی سختی با پرسپولیس داریم ولی برد می‌خواهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری قبل از بازی یکشنبه پرسپولیس و پیکان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت:  در ابتدا فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت می گویم. درباره پرسپولیس هم باید عنوان کرد که این تیم یکی از پرافتخارترین تیم ها از گذشته های دور تا اکنون بوده است. کار سختی پیش رویمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دنبال کسب پیروزی مقابل پرسپولیس است تاکید کرد: دنبال صعود در جدول هستیم. متاسفانه این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. دوست داشتیم هواداران بودند تا با انگیزه بیشتری بازی می کردیم. پیکان در بازی‌های خانگی تماشاگر ندارد اما دوست داشتیم این بازی تماشاگر داشت.

فرکی درباره سطح آمادگی پیکان یادآور شد: تمرینات خوبی داشتیم اما امتیازات لازم را جمع نکردیم و در این بازی هم دنبال بردن هستیم.

سرمربی پیکان با اشاره به گل های زده و خورده فراوانی که این تیم تا پایان هفته ششم داشته است تصریح کرد: امیدوارم بازی پر گلی را شاهد باشیم. تفاضل گل پرسپولیس منفی یک است و ما دوازده گل زده و دوازده گل خورده داریم. این معنی دارد و یعنی ما هجومی بازی می کنیم. در این بازی هم می‌خواهیم دروازه پرسپولیس را باز کنیم و در کنارش گل نخوریم.

وی درباره نتایج پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی بازی کرده و ما هم مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که در میانه یا انتهای جدول هستند اما روی این موضوعات نمی توان استناد کرد.

فرکی افزود: به نظر من اشتباهات فردی و بدشانسی در نتایج ما تاثیرگذار بوده اما امیدوارم بتوانیم در ادامه با بردهای بعدی این مساله را جبران‌کنیم.

کد خبر 4750029

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرکی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های زیبای هفته بیست و سوم در رفسنجان و میان تیم‌های مس و پیکان برگزار شد؛ مسابقه‌ای که دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و در نهایت ۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. تساوی دو بر دو مس رفسنجان و پیکان در شرایطی به دست آمد که هواداران فوتبال از نمایش هر دو آنها راضی بودند.

در شرایطی که روز جمعه هفته پیش رو قرار است بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شهرهای مختلف برگزار شود، بعد از آن شاهد بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهیم بود.

یکی از این مسابقه‌ها بار دیگر میان مس رفسنجان و پیکان تهران خواهد بود تا شاهد تکرار بازی جذاب گذشته باشیم. این بازی هم مثل لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود و این امید وجود دارد که باز هم بازی زیبایی را ببینیم.

گفتنی است؛ مس رفسنجان در مرحله گذشته از سد استقلال گذشت و پیکان تیم ستارگان بهمن تهران را شکست داد. مس و پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی روز ۶ اردیبهشت ماه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • خرید جنجالی رئال درخواست جدایی داد!
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم