Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:06:20 GMT

پلیس پایتخت در اربعین حسینی آماده باش است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۶۱۲

پلیس پایتخت در اربعین حسینی آماده باش است

به گزارش روز جمعه از پلیس تهران بزرگ، سردار حسین رحیمی در کمیسیون عملیات راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با بیان اینکه از ۲۴ ساعت قبل مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تحت پوشش و رصد دقیق تیم های امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار دارد افزود: تمهیدات و پیش بینی های لازم برای انجام هرچه با شکوه تر این راهپیمایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راهپیمایی اربعین حسینی را نماد عزت و اقتدار اسلام دانست و افزود: در این راهپیمایی اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به جهانیان نشان داده می‌شود.

رحیمی ادامه داد: افتخار ما این است که خادم عاشقان حسینی باشیم از این رو همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه محکم ایستاده ایم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که تحت هدایت و ولایت رهبر عزیزمان مشغول خدمتگزاری به مردم هستیم، اظهار داشت: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل مغناطیس و جاذبه معنوی حسین بن علی(ع) سال به سال باشکوه تر برگزار می‌شود و دل های مشتاق بسیاری را از جای جای دنیا متوجه خود می سازد اظهار کرد: عشق حسین(ع) حرارتی در قلوب مومنان ایجاد کرده است که هرگز خاموش شدنی نیست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران پلیس اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!

سیدحسین حسینی بار دیگر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شد.

طرفداری | رفت‌وآمدهای سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی ادامه دارد.

سیدحسین حسینی پس از بازی با شمس آذر قزوین، در مورد حکم صادره کمیته انضباطی صحبت کرد. حسین حسینی به خاطر در آغوش کشیدن هوادار زن باشگاه استقلال، به پرداخت 300 میلیون تومان محکوم شد اما پس از بازی با شمس آذر، کاپیتان آبی‌ها از این موضوع ابراز گلایه نکرد و گفت:

فدای سر آن هوادار خانم؛ پرداخت می‌کنم!

حسین حسینی در ادامه هم از کمیته انضباطی تشکر کرد که حکم او را به این سرعت صادر کردند و حالا کمیته انضباطی در واکنش به صحبت‌های سیدحسین حسینی، بار دیگر دروازه‌بان استقلال را دعوت کرده است و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!