Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران از تصمیم این حزب برای برگزاری دو همایش ملی با موضوع مشارکت سیاسی زنان و فعالیت احزاب در انتخابات خبر داد.

شمس افرازی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین فعالیت های حزب اراده ملت ایران، اظهار کرد: ما در سال جاری بعد از اردوی سه روزه آموزشی در خرداد ماه و بعد از برگزاری چهارمین پلنوم حزب در شهریور ماه گذشته، قصد داریم با توجه به مصوبه هیئت اجرایی، به برگزاری دو همایش ملی،  تحت عنوان "زنان و سیاست در ایران" و همچنین همایش "احزاب و توسعه سیاسی" در شش ماهه دوم سال اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دو همایش اظهار کرد: برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت زنان جامعه در عرصه مدیریت کشور، خصوصاَ مدیریت سیاسی، و بررسی نقش عوامل نهادی در کنار سایر عوامل فرهنگی، اجتماعی و تاریخی، نسبت به عدم حضور زنان در سیاست، تصمیم به برگزاری این همایش را داریم، که در آن از نظر و دیدگاه‌های زنان عرصه سیاست و همچنین بحث و تبادل نظر از نیروهای علمی و دانشگاهی و فعالان این حوزه استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهداف همایش دوم، تحت عنوان "احزاب و توسعه سیاسی" گفت: یکی از معضلات و پیامدهای دموکراسی ناقص و صوری تاثیرگذار نبودن احزاب است و  از همین رو حزب اراده ملت، با استفاده از تجربه پیشینیان در عرصه سیاست و تحزب، تصمیم به برگزاری همایش احزاب وتوسعه سیاسی دارد .

عضو دفتر سیاسی حزب اراده ملت افزود: زمان برگزاری همایش زنان و سیاست در روزهای پایانی آذرماه، و همایش احزاب و توسعه سیاسی نیز در اواخر دیماه 98 خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: از تمامی فعالان سیاسی کشور خصوصاَ فعالان حوزه زنان و احزاب سیاسی اصلاح طلب و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان، تقاضا می کنیم برای برگزاری این دو همایش با ما همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب اراده ملت مشارکت سیاسی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: نیمه دوم مهرماه همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود و در آن بزرگ‌ترین شبکه اقتصادی بین سه قاره مورد تاکید است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید شاهرخی صبح امروز در نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تقویت توسعه دیپلماسی همه جانبه بین دو کشور روسیه و ایران ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان یکی از استان‌هایی است که برای تقویت این روابط ظرفیت‌های زیادی دارد، گفت: کرمان ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید از نزدیک آنها را دید و از تماشای آن لذت برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه صدور روادید گردشگری ایران و روسیه لغو شده که باید برقرار شود، افزود: باید بستر حضور گردشگران روسیه به ایران تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه ما در استان کرمان این آمادگی را داریم تا از گردشگران روسیه استقبال و پذیرایی کنیم، گفت: در نمایشگاه‌هایی که در کشور روسیه دایر شده است رتبه اول را غرفه‌های کرمانی کسب کردند.

شاهرخی با بیان اینکه در نیمه دوم مهرماه همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: این همایش دو روزه است و در آن بزرگ‌ترین شبکه اقتصادی بین سه قاره مورد تاکید است.

وی بیان کرد: محتواهایی با زبان روسی تولید شده که می‌توان آنها را در شبکه‌های تلویزیونی روسیه پخش کرد تا مردم روسیه با ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان کرمان آشنا شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان رتبه نخست آثار تاریخی و باستانی ایران به خود اختصاص داده است، گفت: بیش از هفت هزار اثر تاریخی در کرمان وجود دارد که از این تعداد 700 اثر ثبت ملی شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 10 اثر ثبت جهانی داریم، ادامه داد: صنایع دستی بی‌نظیری در این استان تولید می‌شود و 60 رشته صنایع دستی در استان کرمان وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • رژه نیروهای مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • گسترش طب ایرانی با مشارکت فعالانه در همایش طب سنتی ایرانی
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • جنبش صدر عراق به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق