Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهرم  ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی با اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشکده افسری امام حسین (ع) اظهار داشت: ترس امروز دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران صرفا مسئله صنایع  خاص موشکی و امثالهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گرچه اینها در جای خود مهم و ارزشمند است اما مسئله مهم تربیت جوان مومن، فداکار  و پر انگیزه است که این مهم‌ترین عامل در بازدارندگی دشمنان است.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: باید قدرت‌ها صرفاً در یک مسئله و موضوع خاص جمع نشود، باید شامل همه جوانب علمی، تخصصی، کار آفرینی برای جوانان، قدرت نمایی و ایستادگی مستحکم در برابر دشمنان اسلام و نظام باشد.

وی ادامه داد: اگر امروز قدرت نداشته باشیم و نتوانیم در برابر ظلم و ستم  استکبار بایستیم قطعاً در آینده هم حرفی برای گفتم نخواهیم داشت.

جمالی یادآور شد: امروز فضای تعامل ارزنده، بسیار مهم است، اما یک ملت و جمعیتی زمانی می‌تواند مباحثه، مذاکرات و تعاملات داشته باشد که پشتوانه قوی مردمی در زمینه های متعدد صنایع نظامی، اقتصادی و سیاسی داشته باشد.

امام جمعه موقت اهرم خاطرنشان کرد: امروز مسئله تولید، ابداع و اختراع نیاز جامعه است. باید به جوانان اتکا کرد که تا کنون مسئولین چنین رفتار کرده‌اند و از این به بعد نیز با قدرت بیشتری علی الخصوص  بعد از بیانه گام دوم انقلاب  انجام شود.

جمالی با اشاره به دستگیری روح الله زم، سر شبکه آمد نیوز بیان کرد: امروز در فضای مجازی که در برخی مواقع در برابر نظام قد علم کرده است، باید با یک قدرت بسیار  قوی ورود کرد. از نیروهای مخلص اطلاعات سپاه که این موفقیت بزرگ را بدست آوردند، تشکر می کنم.

امام جمعه موقت اهرم یاد آورشد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را به جایگاه حقیقی و واقعی خود برسانیم باید به جوانان جهادی و انقلابی اتکا و اعتماد کنیم.

وی گفت: امروز در استان، شهرستان تنگستان شاهدیم که کارهای بزرگی و ارزش مندی در زمینه پیشرفت جامعه انجام شده، البته کمبودهایی نیز وجود دارد که در راس آن مسئولین تلاش می کنند تا کمبودها برطرف شود و در کنار آنها نیاز است مردم شریف برای برطرف کردن نواقص همکاری بیشتری داشته باشند.

جمالی با اشاره به راهپیمایی اربعین که نمایش قدرت مسلمانان است، بیان کرد: راهپیمایی اربعین مسئله‌ای فرا دینی و فرا مذهبی است. همه کسانی که آزادگی را دوست دارند و عظمت و جایگاه امام حسین (ع) را درک کرده‌اند و ایستادگی در مقابل ظلم را درک کرده‌اند، می‌دانند که این راهپیمایی همبستگی مسلمانان را، معرفت و محبت به اهل بیت را نشان می دهد.

کد خبر 4750067

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب اربعین حسینی بوشهر اهرم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار

محمد یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حیدریون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تشکیل این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حیدریون کارش را با راه اندازی هیئت عزاداری شروع کرد و با حضور فعال جوانان و نوجوانان تبدیل به یک موکب شد.

یوسفی افزود: این موکب در مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر ۶۰ شب ، ایام فاطمه ۳۰ شب ، ماه رمضان نیز ۳۰ شب و ولادت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و  شهادت‌ها اقدام به پذیرایی و حتی خدمات چند منظوره از قبیل خدمات رسانی پزشکی ، جهیزیه ، ازدواج ، پخت و پز غذا و محروم زدایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسئول قرارگاه جهادی حیدریون گفت: این قرارگاه چند مجموعه دارد  به طوری که ما از  خیریه ها، گروه‌های جهادی، ثمن‌ها و مراکز نیکوکاری  هم پشتیانی و حمایت می کنیم. 

یوسفی افزود: این قرارگاه از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرد بطوری که بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته یوسفی قرار است تا یک ماه آینده برای جوانان ازدواج آسان را راه اندازی کنیم در باغ تالاری برای خانواده‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر که به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • واکنش یک امام جمعه به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها در اصفهان /منشا این ریزپرنده ها خارج از کشور نبوده است /آبروی اسرائیل رفت
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است