Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت انتشار آمار ضعیف اقتصادی چین که می تواند ناپایداری در تقاضا برای نفت از سوی این کشور را به دنبال داشته باشد به 59.82 دلار در هر بشکه کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، قیمت نفت در معاملات امروز به علت ناپایداری تقاضا از سوی چین، کاهش یافت.

چین ضعیف ترین رشد اقتصادی سه ماهه در نزدیک به 30 سال گذشته را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بشکه نفت برنت با 9 سنت کاهش 59.82 دلار فروخته شد و نفت خام آمریکا به 54.02 دلار در هر بشکه رسید.

رشد تولید ناخالص داخلی چین در سه ماهه سوم به نسبت سال گذشته به 6 درصد کاهش یافت که ضعیف ترین رشد در 27 سال و نیم گذشته به شمار می رود و کمتر از انتظار است. این کاهش ناشی از آمار نه چندان قوی کارخانه های این کشور در بحبوحه تنش های تجاری ادامه دار با آمریکا و تقاضای داخلی آشفته این کشور است.

جفری هالری، تحلیلگر بازار گفت: «رشد اقتصادی چین بر احساس کوتاه مدت بازار تاثیر گذاشته و می بینیم که بازارهای بورس و قراردادهای نفت به این دلیل افت کرده اند.»

رشد تقاضا برای نفت تمایل دارد که از روند رشد اقتصادی پیروی کند اما هالری معتقد است نیاز چین به نفت به این زودی ها کاهش نمی یابد.

آمارهای رسمی چین که امروز منتشر شد این دیدگاه را تایید می کند. این آمار تقویت پالایش در ماه سپتامبر را نشان می دهد که به نسبت سال گذشته 9.4 درصد افزایش یافته و به 56.49 میلیون تن رسیده است.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه گفت مذاکره کنندگان تجاری آمریکا و چین در حال کار برای محکم کردن متن یک توافق تجاری برای امضای رئیس جمهورهایشان در ماه آینده هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: چین رشد رشد اقتصادی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۸۰ تومانی به ۴,۳۵۰ رسیده بود، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۵ درصد) به ۴,۳۳۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۱.۷۳ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۰۶۸ دینار عراق.

منبع: رکنا

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ببینید | تاثیر آب و سرکه سیب در کاهش وزن
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳