Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر با تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران، اظهار داشت: مسئولان اداره ورزش وجوانان و هیات های ورزشی پلدختر در جریان وقوع سیل اخیر، با وجود آسیب جدی به زیرساخت‌های ورزشی شهرستان اما از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی افزود: انتظار می‌رود وزارت ورزش و اداره کل، در احداث و تکمیل چمن ورزشی شهرستان پلدختر اقدام عاجل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر با قدردانی از حضور شبانه روزی و تلاش مسئولان در پلدختر گفت:حضور اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور در پلدختر که به صورت شبانه صورت گرفته را به فال نیک می‌گیریم، اما همانطور که بارها تاکید شده مسئولان در سفرهای خود به پلدختر جهت ایجاد امید، با مردم آسیب دیده، دیدار چهره به چهره داشته باشند.

وی افزود: مسئولان ارشد کشور و استان در سفرهای خود به منطقه سیل زده پلدختر دل به دل مردم بدهند و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها، درد دل، مشکلات و سختی های پیش روی آنان قرار گیرند.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: با توجه به بازدیدی که چند روز پیش از سایت ۴ هکتاری پلدختر، محل احداث منازل تخریبی سیل زدگان انجام شد، مردم در این رابطه مشکل کمبود هزینه دارند.

وی افزود: ۲۸۰ واحد احداثی درپلدختر وجود دارد که هر کدام حدود ۹۴ میلیون تومان شامل تسهیلات بلاعوض، اجاره و وام دریافت کردند که کافی نیست و بر اساس طرح دریافتی آنها، ۵۰ میلیون تومان آن را باید هزینه پیلوت ساختمان کنند که کفاف تامین سرپناه برای آنان را نمی دهد.

امام جمعه پلدختر گفت: برای احداث منازل تخریبی مردم سیل زده باید ۲ برابر تسهیلات آورده داشته باشند که با توجه به وضعیت مالی برخی سیل زدگان که تمام زندگی آنها را آب برده و به شام شب محتاج هستند، آورد برای هزینه ندارند.

حجت الاسلام موسوی از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست بر اساس بازدیدی که از سایت ۴ هکتاری پلدختر داشته، در جریان مشکلات آن قرار گرفته و در جهت تزریق تسهیلات ارزان قیمت به سیل زدگان اقدام عاجل کند تا برای فرزندان آنها با توجه به فصل زمستان و بارندگی و سرما، سرپناهی ایجاد شود.

امام جمعه پلدختر با تشکر از فعالیت‌های ستاد معین اصفهان در پلدختر گفت: توجه به احداث دیواره ساحلی که پیشرفت خوبی دارد، از ضروریات است اما غفلت از لایروبی کانال منتهی به سایت ۴هکتاری سیل زدگان پلدختر مجدد منجر به آبگرفتگی آنان می شود، که لازم است در این رابطه اقدام عاجل در دستورکار مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 4750069

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه پلدختر سید محسن موسوی خطبه های نماز جمعه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 6087069

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود