Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:45:17 GMT

ناپایداری هوا در خوزستان همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۸۴۹

ناپایداری هوا در خوزستان همچنان ادامه دارد

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق گزارش نقشه های هواشناسی استان، آسمان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری با احتمال رشد ابر و بارش پراکنده و رعد و برق در نیمه شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار می رود از یکشنبه تا اواخر هفته آینده همچنان شاهد وجود ناپایداری ها در استان بشکل افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و تند باد لحظه ای در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۳۸.۵ گرمترین و ایذه با ۱۴درجه خنک ترین شهرهای استان بودند.

کد خبر 4750059

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خوزستان تغییرات جوی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، از اواسط لغایت اواخر وقت امروز سه شنبه احتمال  وزش باد‌های متوسط تا شدید همراه با تند باد لحظه‌ای و  رخداد گردوخاک در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: این پدیده در مناطق غرب و جنوب غرب استان فعال می‌باشد و موجب  کاهش دید افقی،   افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک وجود دارد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود  احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان و اتخاذ تمهیدات لازم از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا