Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس مکزیک در پی یک گشت‌زنی معمول در شهر کولیاکان، اویدیو گوزمن لوپز را مدت کوتاهی بازداشت کرد اما نفرات مسلح او به ماموران پلیس و ارتش در این شهر حمله کردند و تبادل سنگین آتش بین دو طرف چندین ساعت ادامه داشت.

مقامات دولت مرکزی مکزیک بعدا اعلام کردند که برای جلوگیری از خشونت و خونریزی بیشتر تصمیم گرفتند اویدیو گوزمن لوپز را از آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهوری مکزیک گفته است برای بحث درباره این واقعه، جلسه امنیتی کابینه را برگزار می‌کند.

دولت مکزیک دو سال پیش خواکین ال چاپو گوزمن را برای محاکمه به اتهام قاچاق مواد مخدر به آمریکا تحویل داد. پس از تحویل او، اداره بخش‌هایی از این کارتل به اویدیو سپرده شد. خواکین ال چاپو گوزمن چند پسر دیگر هم دارد.

ال چاپو در آمریکا در ارتباط با اتهامات متعدد مربوط به قاچاق مواد مخدر مجرم شناخته و به حبس ابد محکوم شد و در حال حاضر دوران محکومیت خود را در آمریکا می‌گذراند.

درگیری بین ماموران دولتی و قاچاقچیان شهر کولیاکان را به صحنه جنگ تبدیل کرده بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر مکزیک ال چاپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری

جام جم آنلاین اصفهان؛ پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به سودجویی در پوشش وام فرزندآوری اظهارکرد: بارها گفته شده که افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سواستفاده از کاربران اقدام می‌کنند، یکی از این موارد سواستفاده از تسهیلات و وام‌های بانکی است. در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند. این مقام انتظامی بیان داشت: مجرمین سایبری با ترفندهای مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزند‌آوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت از حساب بانکی آن‌ها می‌نمایند. رئیس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد:‌ هموطنان توجه داشته باشند که تنها سایت ve.cbi.ir به عنوان سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند بوده و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند. سرهنگ مرتضوی به شهروندان خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.irخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر