Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: دشمنان نظام از برگزاری این چنین رویدادهای بزرگ و مهمی نگران هستند چرا که وحدت شیعیان را تحکیم می بخشد.

وی بیان کرد: دشمن با مشاهده پیاده روی بزرگ اربعین دیگر جرات دخالت در امور مسلمانان را نخواهد داشت و وحدت شیعیان حتی فراتر از کشورهای ایران و عراق را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان اضافه کرد: حتی رسانه‌های غربی در مقابل این راهپیمایی باشکوه سکوت اختیار کرده اند چرا که از عواقب و پیام های آن در هراس هستند.

وی جنگ یمن را مانع مذاکره ایران و عربستان دانست و گفت: کشورمان اعلام آتش‌ بس، رسیدن کمک‌های بشردوستانه و برقراری گفت‌وگوی ملی در یمن را شرط خود می داند که منطبق به قوانین بین‌المللی و باعث حفظ استقلال این کشور است.

وی با اشاره به اینکه جنگ در یمن باید پایان یابد و کمک های پزشکی به یمن ارسال شود، گفت: یمن باید به مردمانش واگذار شود و هیچ کس حق دخالت در این کشور را ندارد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی به دستگیر مدیر سایت آمدنیوز اشاره کرد و گفت: این فرد تحت حمایت دولت فرانسه بود اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری موفق به دستگیری او شد.

وی افزود: این نیروی مخرب در آشوب‌های ایران موثر بود و سازمان اطلاعات سپاه در اقدامی مناسب او را دستگیر کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ یمن همدان اربعین حسینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماز جمعه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند