Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: همانطور که همیشه گفتم همه بازی‌های لیگ برای ما یک فینال است و باید  به طور حتم در این بازی پیروز شویم. ما برابر پیکانی بازی داریم که گل‌های زده زیادی در کارنامه دارد و گل‌های خورده این تیم هم زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و گلزنی کنیم.

وی در مورد محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در این دیدار افزود: همه می‌دانند پرسپولیس جزو سه تیمی است که در دنیا بهترین هواداران را دارد؛ این یک تصمیم دیگر از سوی کمیته انضباطی است که هنوز دلیل آن را متوجه نشدم. غیبت هواداران برای ما بدان معنا است که ما با یک بازیکن کمتر بازی می‌کنیم. حضور هواداران برای ما اهمیت زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آمار نه چندان خوب سرخپوشان در گلزنی اضافه کرد: برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس تنها سه گل زده چندان جالب نیست. ما در ۲ بازی آخر نسبت به دیدارهای قبل عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت گل بیشتری خلق کردیم. با توجه به عملکرد بازیکنان در بازی‌های آخر، به تیمم خوشبین هستم. ما در بازی برابر شهر خودرو چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم که در گذشته اینگونه نبود. تنها  راهی که می‌توانیم پیروز  شویم این است که مانند بازی با شهرخودرو بازی کنیم.

کالدرون خاطرنشان کرد: مشکل دیگر تیم ما محرومیت فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل‌زاده است که من دلیل این را هم نمی‌دانم. از طرفی دیگر نگرانی من بابت بازیکنانی است که به اردو تیم ملی رفتند اما بازی نکردند. بازیکنان ما متاسفانه ۲ هفته با ما نبودند و این باعث بر هم خوردن ریتم آنها می‌شود. (حسین) کنعانی‌زادگان و (علیرضا) بیرانوند هم ۲ بازی به طور کامل برای تیم ملی به میدان رفتند و احمد نوراللهی هم در یک بازی حضور داشت. بشار رسن هم مشکل پاسپورت داشت و به این بازی نخواهد رسید. در مجموع با توجه به همه مشکلات من نسبت به تیم خوشبین هستم البته امیدوارم (مهدی) ترابی بتواند به این بازی برسد.

وی در مورد اینکه آیا تغییرات در بخش مدیریت تیم و همچنین باشگاه روی آرامش تیم پرسپولیس تاثیر خواهد گذاشت یا خیر، تصریح کرد: تغییراتی که در باشگاه به وجود آمد، تاثیری در روند کاری من نداشت. ما  کادر فنی، بازیکنان و تمرینات خوبی ا داشتیم و در این مورد نمی‌توانیم بهانه‌ای داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلایل فضای ملتهب فوتبال ایران تاکید کرد: در مرحله اول به عنوان مربی ما باید به بازیکنان‌مان یاد دهیم که با ایجاد درگیری با داور نظر او تغییر نخواهد کرد. در تیم من این مشکل وجود داشت اما رفته رفته آن را حل کردیم. همیشه بازیکنانی هستند که با داور صحبت و به تصمیمات او اعتراض می‌کنند اما این اتفاق خوبی نیست. در حقیقت خدمت به تیم باید تنها دغدغه بازیکن باشد. داور ممکن است مانند همه ما اشتباهاتی داشته باشد و کمیته داوران به این مسائل رسیدگی خواهد کرد. این مسائل با صحبت کردن در زمین حل نمی‌شود. مربیان به بازیکنان یاد دهند که با اعتراض به داور در زمین چیزی عوض نمی‌شود. این از همه چیز مهم‌تر است. بازیکنان نیز باید تمام توانشان را برای ارائه عملکرد خود به کار گیرند.

در ادامه علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس هم در مورد صدور کارت افشین پیروانی و حضور او روی نیمکت در بازی با پیکان خاطرنشان کرد: مکاتبات خود را در این زمینه با سازمان لیگ انجام دادیم و فکر نمی‌کنیم که مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. کارت افشین پیروانی برای همراهی تیم در بازی با پیکان صادر خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر تیم فوتبال پیکان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است