Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه در هر رخدادی نیروی زمینی سپاه جز اولین واحدهای پشتیبانی کننده در صحنه حاضر است؛ اظهار داشت:  خدمت رسانی به ملت مسلمان و انقلابی ایران و مردم مسلمان و آزاده جهان را وظیفه خود می دانیم. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در محل مرز میرجاوه و در جریان بازدید از روند خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: یگان های نیروی زمینی سپاه با همه توان و استعداد در مناطق مرزی و مسیرهای شهرهای مواصلاتی به پایانه های مرزی فعال بوده اند و خدمات قابل توجهی به شرح زیر به زائران امام حسین ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

1. برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مرزی شلمچه ، مهران، قصرشیرین و میرجاوه با استقرار سامانه‌های جراحی حیات‌بخش و ارائه خدمات پزشکی به صدها هزار نفر 

2. بر پایی ده ها موکب در مناطق مرزی جنوب غرب، غرب و جنوب شرق و شهرهای واقع در مسیر حرکت زائرین به سمت مرز ها

3. ایجاد ظرفیت های اسکان موقت زائرین اربعین حسینی با ظرفیت قریب به 12 هزار نفر در مرزهای جنوب شرق  

4. فعالیت‌های امدادی، پشتیبانی، ترابری، تغذیه، آبرسانی و بهداشتی توسط قرارگاه های نجف اشرف ، حمزه سیدالشهدا،  قدس و کربلای نیروی زمینی سپاه

 5 . اقدامات گسترده در راستای تامین امنیت زائران عزیز به ویژه در مناطق مرزی غرب ، جنوب و جنوب شرق .

در این حماسه بزرگ قرارگاه های نیروی زمینی سپاه با یگان های تحت امر و در کنترل عملیاتی با تمام توان پای کار آمدند .

امکانات آمادگی و پشتیبانی زمینی و هوایی به کار گرفته شده 

1. بالگردهای هوانیروز در مناطق مرزی قصرشیرین، مهران، چذابه و شلمچه.

 2. به کار گیری صدها خودرو سبک از جمله سواری، تاکتیکی و آمبولانس و سنگین از جمله اتوبوس ، مینی بوس و ماشین آلات مهندسی.

 نیروی انسانی به کار گرفته شده 

صدها نفر از پایوران سربازان بسیجیان و کادر بهداشت و درمان ؛ پزشک، پرستار و بهیار نیروی زمینی سپاه 

*قرارگاه رسانه ای ستاد اربعین افتتاح شد 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح ابعاد اقدامات فرهنگی نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد:  استقبال زوار خارجی در بدو ورود به ایران و استقرار افراد مسلط به زبان پشتو برای خوش آمد گویی به زوار و حضور 3 هزار و 240 نفر جهت خدمت رسانی به زوار در مناطق مرزی جنوب شرق جهت خدمت رسانی به زوار، فضاسازی محیطی برای موکب های زاهدان و میرجاوه و برگزاری جلسات اعتقادی معنوی و جلسات مشاوره برای بانوان، استفاده از ظرفیت طلبه های اعزامی به منطقه برای پاسخگویی به مسائل شرعی، افتتاح قرارگاه رسانه ای ستاد اربعین با حضور ریش‌سفیدان و معتمدان اهل سنت در مرز میرجاوه و پخش زنده ورود زائرین از شبکه های استانی و سایر شبکه‌های با همکاری و هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان از اهم برنامه های قابل توجه در ایام اربعین بوده است.

 *خدمت‌رسانی به مردم انقلابی ایران و مردم آزاده جهان را وظیفه خود می دانیم 

وی با اشاره به اینکه در هر رخدادی نیروی زمینی سپاه به عنوان نخستین پشتیبان ملت شریف ایران در صحنه حاضر است؛  گفت:  خدمت رسانی به ملت انقلابی ایران و مردم مسلمان و آزاده جهان را وظیفه خود می دانیم.

سردار پاکپور همچنین تاکید کرد:  امسال برای اولین بار سامانه‌های جراحی حیات‌بخش نیرو نیز که اخیراً به دست متخصصین تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه و بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تولید و آزمایش شده است؛  در مناطق مرزی جنوب شرق و جنوب غرب و غرب کشور در راستای ارائه خدمات به زائرین عزیز به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/

R1542/P/S1,11/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ این رانندگان پارسال اقلام مصرفی ۲۵ موکب را بصورت رایگان و در قالب نذرسفر به کشور عراق منتقل کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • تشریح مشوق‌های قانونی سربازان وظیفه از زبان معاون فراجا | جزئیات کسر خدمت و معافیت ها
  • بعضی از ملت‌های مسلمان لکه ننگ حمایت از صهیونیست‌ها را از کشورشان پاک کنند
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین