Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:08:02 GMT

پست جدید مهدوی‌کیا در AFC

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۰۷۲

پست جدید مهدوی‌کیا در AFC

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام IFAB (برد بین المللی فوتبال) نهاد قانون گذار فوتبال، مهدی مهدوی‌ کیا به عنوان نماینده‌ی AFC در پنل مشورتی این نهاد حضور خواهد داشت. در زمان تغییرات احتمالی در مقررات فوتبال، از نظرات تخصصی و تجربیات اعضای این پنل استفاده خواهد شد. مهدوی کیا که طی سال های اخیر همیشه بیشتر درگیر آکادمی خودش یعنی آکادمی کیا بوده، حالا این روزها با گرفتن این عنوان از سوی AFC مطمئنا حضور پررنگ تری در کارهای مدیریتی فوتبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موشک فوتبال ایران همین چند شب پیش هم در بازی خداحافظی یکی از اسطوره های فوتبال هلند یعنی رافائل فن‌درفارت شرکت کرده بود.

43257

کد خبر 1311976

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران اربعین سوریه ترکیه باشگاه استقلال کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین دونالد ترامپ سینمای ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • طرح اطعام مهدوی در بیرجند
  • همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک
  • برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • توزیع ۴۳ هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی در زنجان