Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@15:36:16 GMT

اکران آشفته‌گی فریدون جیرانی در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۲۲۸

اکران آشفته‌گی فریدون جیرانی در اروپا

«آشفته‌گی» جدیدترین ساخته فریدون جیرانی از ٢٨ مهر اکران عمومی خود را با حضور مهناز افشار در اوسلو آغاز می‌کند.

 فیلم «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی، که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت به زودی در اسلو روی پرده می‌رود.

فریدون جیرانی کارگردان اثر قرار بود همراه با مهناز افشار در اکران‌ها حضور داشته باشد اما به دلیل شرایط جسمانی نمی‌تواند در این سفر حضور داشته باشد و این فیلم با حضور مهناز افشار از ۲۸ مهر اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم «آشفته‌گی»، بهرام رادان، مهناز افشار، نسیم ادبی، نازنین صلحجو، علی میلانی، احسان محمدی و مهران احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جیرانی درباره فضای فیلم جدید خود اینگونه نوشته است: «فیلم «آشفته گی» رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت...

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این اثر فریدون جیرانی است./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد

اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «کاپیتان» روایتگر قصه دو پسر بچه به نام عیسى و على است که رؤیاى فوتبالیست شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن دو تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین على، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست یابند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره‌های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • بازار پر رونق فیلم های نوروزی
  • زمان تعطیلی سینماهای کشور در شب‌های قدر
  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • تلفیق روح‌نواز چشمه‌سارها و کوه‌ها در فریدون‌شهر
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا