Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:58:40 GMT

جهاد اسلامی: مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۲۳۸

جهاد اسلامی: مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمانی است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت امروز می‌تواند معادله‌های خود را بر دشمن تحمیل کند. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد  اسلامی فلسطین گفت که مقاومت توانست در مدتی کوتاه معادله‌های خود را بر دشمن تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقاومت به آزادسازی مسجدالأقصی چشم دوخته است و این یک رؤیا نیست، این همان واقعیتی است که باید به آن اعتقاد داشته باشیم.

دبیرکل جنبش جهاد  اسلامی فلسطین با اشاره به ادامه عادی سازی روابط بین کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی گفت: مسئولان بلندپایه و رهبران کشورهای منطقه نمی‌توانند با اسرائیل مخالفت کنند بلکه  تلاش می‌کنند که به این رژیم نزدیک شوند و این در حالی است که مجاهدان در لبنان و فلسطین با این پروژه مقابله می‌کنند.

وی تاکید کرد که مقاومت امروز قوی تر از گذشته است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره زندگی و مبارزات احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین است.

جبرئیل هم پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور وی تلاش شد.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین سال ۲۰۲۱ در دمشق درگذشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود