Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانید:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “راه آرمان” حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: دنیا بسیار زودگذر است و عمر ما به سرعت تمام خواهد شد اما متاسفانه جاذبه‌های دنیا آنقدر در برخی اثر گذاشته است که اصلا فکر آخرت خود را نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره با انحرافات جامعه بعد از پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: بعد از رحلت پیغمبر(ص) عده ای دچار هواپرستی شدند و همین حب دینا زمینه ظهور و بروز فتنه در جامعه را فراهم کرد.

امام جمعه کرمان ضمن اشاره به برخی مثالهای قرآنی که عاقبت دنیاپرستی را به تصویر کشیده است تشریح کرد: از جمله دنیاپرستان فرعونیان بودند ک کودکان بی گناه را می کشتند البته امروز هم فراعنه در دنیا وجود دارند و برای رسیدن به منافع خود زورگویی و آدمکشی را در دستور کار قرار داده اند.

خطیب جمعه کرمان با ارائه مثالهایی از بعد از اسلام نیز گفت: امام حسین(ع) سعی داشتند مردم را از فتنه بنی آمیه آگاه کنند اما حب دنیا چشمان آنها را بسته بود و عاقبت هواپرستان نابودی بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر لزوم آگاهی جامعه در زمان فتنه اظهار داشت: در زمان فتنه سه خطر بزرگ وجود دارد، اول هواپرستانی که به دنبال فضای غبارآلود می گردند تا به مقاصد خود برسند؛ دوم خواصی که دپار تردید شده و مقابله فتنه سکوت کرده یا با آن همراه می شوند و در نهایت توده های مردم که تحت تاثیر قرار گرفته نمی توانند حق را از باطل تشخیص دهند.

 

امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه کرمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: سلامت جسم و روح با ورزش تامین می‌شود و باید ورزش همگانی را در جامعه توسعه داد.

وی با بیان اینکه از رشادت اطلاعات سپاه باید تقدیر کرد که با هوشمندی تمام سرشبکه سایت ضدانقلابی را دستگیر کردند افزود: این اقدام یک عملیات حیرت‌انگیز در دنیا بود و دشمن را غافلگیر کرد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه باید خائنان را شناسایی و به‌سزای عمل خودشان رساند گفت: هر کس که دست خود را به بیگانه می‌دهد در امنیت نیست و روزگاری به دست جوانان رشید و انقلابی ایران می‌افتد.

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: یکی از زیباترین جلوه‌های امت اسلامی را امروز در اربعین شاهد هستیم و این مراسم بسترساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین یک حرکت پاک و مومنانه است که سیل خروشان وحدت امت اسلامی و امت آزاده جهان را به نمایش گذاشته است گفت: مردم در این پیاده‌روی عمود به عمود برای رسیدن به قلب تپنده رشادت می‌شتابند.

پیام راهپیمایی اربعین عدم سازش با ظلم است

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) اگر در سال ۶۱ هجری قمری شهید شد امروز بعد از ۱۴۰۰ سال کانون آزادگی دنیا شده است و سراسر عالم به سوی او می‌شتابند افزود: این راهپیمایی نشان می‌دهد ما با ظلم، سازش نخواهیم کرد و ادامه دهنده راه حسین بن علی(ع) هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: با تاسی از امام حسین(ع) می گوییم که مذاکره با دشمن بی فایده است و مسئولان باید بدانند راه مذاکره برای همیشه بسته است چس از بیان حرفهای دوپهلو خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار با تمام تزویر خود برای شکست انقلاب به میدان آمده و هر روز طرح و نقشه تازه‌ای دارد تصریح کرد: آنچه که امروز فرانسه برای آن تلاش می‌کند، تزویر و نیرنگ است.

امام جمعه کرمان افزود: تحریم دیگر رنگی نداشته و تهدیدات نظامی برای ایران اسلامی مفهومی ندارد؛ اینکه امروز دشمن در یک حرکت کور خیمه‌شب‌بازی به کشتی ما حمله می‌کنند؛ باید بدانند اگر قرار باشد این آبراه ناامن شود برای همه ناامن می شود و جمهوری اسلامی پاسخ یکایک دشمنی ها را خواهد داد.

امام جمعه فاریاب: راهپیمایی اربعین نماد تمدن بزرگ شیعه است

حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب ولایتمداری را یکی از صفات اصحاب ابی عبدالله دانست و گفت: سه تفکر در زمان امام حسین علیه السلام در کوفه وجود داشت یکی تفکر ولایت مدار که در ظاهر و باطن اهل بیت را دوست داشتند دوم خوارج و سوم تفکر عثمانی که همین گروه سوم بودند که به امام حسین نامه نوشتند و بعد هم با ایشان جنگیدند چون اعتقادی به ولایت نداشتند.

خطیب جمعه فاریاب ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی اربعین علاوه بر این که نماد یک تمدن بزرگ شیعه است زمینه ساز ظهور امام زمان هم هست چرا که خود حضرت در نامه به شیخ مفید نگاشتند هر زمان وفاق و همدلی و همبستگی و وفاداری باشد من در فرجم تعجیل میکنم.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به سفر عمران خان به ایران گفت: مدتی است عربستان به دنبال آشتی کردن و مذاکره با کشورمان است که البته قبل از سفر عمران خان نخست وزیر عراق و عمان و کویت نیز حامل پیام میانجی گری بودند که رهبری پیش شرطهایی را گذاشتند از جمله مسائلی که مربوط به یمن است.

وی در ادامه در رابطه با حمله موشکی به کشتی نفتی ایران تشرزیح کرد: این حمله یا کار عربستان است به تلافی آرامکو و یا کار اسرائیلی هاست که به دنبال ناامن کردن هستند ویا کار امریکائی ها و انگلیسی ها بخاطر توقیف کشتی و ساقط شدن پهپاد که به زودی مشخص می شود و خاطیان مانند همیشه تو دهنی محکمی از ایران خواهند خورد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوطالب هنرهوده امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) منوجان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: راهپیمایی اربعین؛ تجلی همدلی برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود:امام خمینی (ه) می فرمایند مذهب شیعه با خون خود، آزادى بشر را تضمین کرده است و همچنین مقام معظم رهبری می فرمایند اگر ما با هم باشیم، ببینید چه عزّتى براى اسلام درست خواهد شد لذا راهپیمایی اربعین؛ تجلی همدلی برای ظهور امام زمان (عج) است.

امام جمعه منوجان: روحیه جهادی و هوشمندی بالای اطلاعاتی جوانان ایران عامل دستگیری روح الله زم بود

هنرهوده با اشاره به دیدار عمران خان نخست وزیر پاکستان با مقام معظم رهبری گفت: محور اصلی درخواست عربستان در گفت‏ وگو با ایران یمن است که معظم ‏له چند نکته را در این مورد به عمران‏ خان خاطرنشان کردند؛ اول اینکه عربستان هیچ اراده‏ ای برای مذاکره ندارد، چراکه تحت اشراف امریکا است؛ دوم اینکه راه مذاکره ایران و عربستان از یمن می‏ گذرد، سوم اینکه برای این مذاکره، ایران همچنان به طرح ۴ ماده‏ ای خود برای پایان درگیری در این کشور استوار است و در نهایت اینکه با تهدید نمی ‏شود به جایی رسید، هر کسی بخواهد تهدید کند، پشیمان خواهد شد.
خطیب موقت نماز جمعه نودژ با اشاره به شاه‏کار اطلاعاتی فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه، اظهار داشت: جسارت و خطرپذیری، روحیه‏ ی جهادی، هوشمندی بالای اطلاعاتی و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران را در دستگیری سرشبکه سایت و کانال «آمدنیوز» روح‏ اله(نیما) زم را می‏ ستایم و از لسان مردم بزرگ‏مان، این عملیات غرورآفرین را به مردم عزیز و رهبر عالی‏قدر و سپاه انقلابی و پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه تبریک می‏ گویم.

امام جمعه رابر: دستگیری روح الله زم سقوط پهپاد رسانه ای دشمن بود

امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته رابر، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی که محور فضائل الهی و فطری؛ چون ظلم ستیزی، ذلت ناپذیری، ایثار، شهادت و ایمان به حقیقت دین با تابعیت از الگوی تجسم یافته این آموزه های حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام )شکل یافته است.
وی افزود:همبستگی و وفاق اجتماعی در میان جامعه اسلامی به بهترین شکل ایجاد نموده است .


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به برخی از دستاوردهای اجتماعی و سیاسی این حرکت بین‌المللی کنگره عظیم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: معرفی فرهنگ عاشورا به جهان به عنوان نسخه شفا بخش معضلات و بحران های بشری، توسعه فرهنگ اصلاح اسلام اصیل در مقابل اصلاح اسلام آمریکایی در جهان و رشد اسلام خواهی دربستر پیاده رویی اربعین شکل گرفته است.


وی افزود: ایجاد زمینه مناسب برای وحدت و یکپارچگی بیشتر جهان تشیع در ویژگی های جهانی با شکل گیری امت واحده اسلامی، راهپیمایی اربعین تجلی همدلی وفاق برای ظهور امام زمان (عج) است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به اتفاقات مهم هفته های گذشته و شکست مفتضحانه دشمن گفت: دستگیری روح الله زم در واقع سقوط پهپاد رسانه ای آمریکا توسط نیروهای مومن و خبره اطلاعات سپاه بود همچنین خنثی کردن طرح ترور سردار سلیمانی که ضربه شصت محکمی برای دشمن بود.


خطیب جمعه رابربا بیان اهمیت این اقدام بزرگ تأکید کرد: این عملیات نرم و سخت و مرکب از عملیات فیزیکی، سایبری، اطلاعاتی و چند لایه بوده است که موفق شد از سپرهای چند لایه‌ی اطلاعاتی قدرتمندی مثل فرانسه عبور کند و او را با شگردهای پیچیده اطلاعاتی دستگیر نماید.
امام جمعه رابر گفت: نیما زم خلاصه و چکیده ای از اطلاعات سازمان ‌ها و عناصر اطلاعاتی دنیا را به همراه دارد که تخلیه اطلاعاتی وی می تواند رازهای زیادی را بر ملا کند.
وی افزود: با دستگیری زم سرویس های اطلاعاتی غرب ترک برداشته است و همه آنها را دچار احساس سرخوردگی وناامنی کامل کرده است.
وی با تبریک به سپاه انقلابی و سربازان گمنام امام زمان (ع) گفت: بار دیگر پهپاد رسانه ای آمریکا را ساقط کردند امامصرانه می‌خواهیم از این آغاز ماجرا تا پایان با سرعت و دقت خائنان به انقلاب، رهبری و وطن را به مردم معرفی کنند و با کمک قوه قضاییه مزدوران استکبار را به سزایی عمل شان برسانند.

امام جمعه فهرج: یزیدها، متوکلان عباسی و صدام ها نتوانستند پیام اربعین را خاموش کنند

حجت الاسلام مسلم طالبی در خطبه های این هفته نماز جعه ریگان با بیان اینکه امسال اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دوست ،دشمن و همه دیدند،اظهار داشت:اربعین راهی که خداوند اراده کرده است که بماند ،راهی که صدام ها ، متوکل عباسی ها و یزیدها نتوانستند آن را خاموش کنند.

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بسیار باشکوه تر از سال های قبل برگزار شد.

وی اشاره داشت به دستگیری روح الله زم توسط نیروهای سپاه پاسداران و عنوان کرد:روح الله زم خلاصه و چکیده ای از اطلاعات سازمان ها و عناصر اطلاعاتی دنیا است و تخلیه اطلاعاتی ایشان می تواند روش های اطلاعاتی سازمان های مستکبر را در اختیار سپاه پاسداران قرار دهد.

طالبی افزود:چه کسانی از طریق این نفوذی اقتصاد ایران را خدشه دار کردند و چه کسانی از این طریق فتنه ها درست کردند؛ ددستگیری زم شاهکار اطلاعاتی سپاه است و این عملیات غرور افرین بود.

امام جمعه فهرج: زیارت و پیاده روی اربعین معرفی فرهنگ عاشورا به جهانیان است/ دستگیری عامل شبکه ضدانقلاب آمدنیوز شاهکار اطلاعاتی بزرگ مجموعه سپاه بود

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه اول نماز جمعه امروز نکاتی پیرامون زیارت اربعین حسینی و جریان کربلا تشریح نمود و بیان داشت: امام حسین (ع) وظیفه دینی خود را در صحنه کربلا عدم سکوت در مقابل جور و ستم ها دانست و با تبعیت از این موضوع مقابل دشمن آن زمان ایستادگی کرد.

وی با اشاره به برکات زیارت اباعبدالله الحسین (ع) گفت:پیاده روی اربعین نشانه تجلی انسجام و اتحاد امت اسلامی و از محل هایی است که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) میباشد.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: زیارت و پیاده روی اربعین معرفی فرهنگ عاشورا به جهانیان است که طی آن به تمام عالم این پیام را میرساند در مقابل سلطان جائر زمان حال که در کشورهای منطقه مداخله دارد ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ابتدای خطبه دوم دستگیری روح الله زم عامل شبکه ضدانقلاب آمدنیوز توسط مجموعه اطلاعاتی سپاه را شاهکار اطلاعاتی بزرگ دانست و اظهار داشت: پشت پرده شبکه آمدنیوز مسائل مختلفی نهفته است که با اعترافات سرشبکه آن به زودی شاهد عواملی خواهیم بود که بر علیه نظام و انقلاب موضع میگرفتند.

وی در ادامه به سخنان حضرت آقا نسبت به مجموعه بابرکت سپاه اشاره و بیان داشت: سپاه امروز هم در داخل کشور و هم در خارج از محبوبیت خاصی برخوردار میباشد که عزت آن در بیرون از کشور به حوادث منطقه و کمک به کشورهای سوریه، فلسطین و برخی مناطق دیگر مرتبط است.

خطیب جمعه فهرج خاطرنشان کرد: محبوبیت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس کشور در بین تمام افراد سطح عالم مثال زدنی است که این موضوع به عزتی است که امروز سپاه قدس به دست آورده است.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش به میانجیگیری های اخیر نخست وزیر پاکستان و عراق برای وساطت ایران در مسئله عربستان و یمن اشاره و بیان داشت: استفاده از لفظ میانجیگیری در این قضیه برای کشوری به مانند عربستان که مستقل نیست و آمریکا و اسرائیل در امورات آن دخالت دارند معنا و مفهومی ندارد.

وی تهدیدات عربستان در منطقه را بر طبق بیانات حضرت آقا پشیمان کننده دانست و تصریح کرد: واقعیت امروز جامعه اسلامی بر این پایه استوار است که هر کشوری بدون دلیل بخواهد به حریم کشوری دیگر تعدی نماید مطمئنا از حرکت خود پشیمان خواهد شد.

امام جمعه فهرج حمله به کشتی نفتی کشورمان در مرزهای آبی را نشانه عجز استکبار عنوان نمود: امروز دشمن وقتی میبیند در داخل مرز کشور نمیتواند ناامنی ایجاد نماید دست به چنین اقداماتی میزند که مطمئنا در آینده ای نزدیک پاسخ قاطعی دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و تبریک به تلاشگران این عرصه گفت: ورزش مقوله ای است که اگر در هر کشوری درست و اصولی به آن پرداخته شود بهترین ثمره ای که میتواند به همراه داشته باشد روحیه نشاط و امید است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت های چند سال اخیر ورزش شهرستان بیان داشت:خدا رو شکر طی سالیان اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این حوزه داشته ایم و امید داریم در ادامه نیز شاهد توسعه بیش از پیش ورزش شهرستان باشیم.

خطیب جمعه فهرج عدم حمایت مسئولین از ورزش شهرستان را از ضعف های چندسال گذشته دانست و تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اینکه تیم های ورزشی فهرج در مسابقات استان به رقابت میپردازند اما هیچ حمایتی از مسئولین در این رابطه صورت نمیگیرد و موجبات گلایه جوانان را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به عدم تحقق وعده سال قبل مسئولین در حمایت از تیم فوتبال فهرج بیان داشت: متاسفانه وعده سال قبل مسئولین نیز در حمایت از تیم فوتبال فهرج به واقعیت تبدیل نشد و امیدواریم با حساسیت و توجه مسئولین بتوانیم رضایت نسبی جوانانی که از استعداد بالایی برخوردارند جلب نماییم.

امام جمعه کوهبنان: رمز و راز پیشرفت تقویت تقوا و جهاد است

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان‌به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان در مسجدبزرگ‌و تاریخی جامع کوهبنان برگزار شد .
امام جمعه کوهبنان پس ازدعوت همگان به تقوای الهی گفت: تلاش کنیم که در کنار زیارت ابا عبدالله معرفت به امام حسین(ع) راتقویت کنیم که از ثواب هزار حج و عمره بهره مند شویم و‌گناهان ما آمرزیده شوند.
وی ادامه داد: در آستانه ی اربعین و روز زیارتی امام حسین (ع) قرار داریم لذا شاهد راهپیمایی مردم کوهبنان از امام زاده سلیمان شاه تا امام‌زاده بی بی عصمت در بلوار بین الحرمین خواهیم بود در حالی که یادواره شهدای دهستان خرمدشت و مراسم روز اربعین مسجد جامع را هم‌ در این روز داریم .
حجت الاسلام عباس جعفری بیان داشت : در روز اربعین خاندان اهلبیت تجدید مصیبت ها و گریه ها داشتند از طرفی روز تجدید میثاق با امام شهیدان هست چون ما همچنان در مسیر اهلبیت قرار داریم و تا ابد خواهیم بود.
وی با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری خاطر نشان کرد: تجلی همدلی و شکل گیری امت اسلامی را در راهپیمایی بزرگ اربعین شاهدیم در حالی که از سراسر جهان اقوام با زبان و رنگ های مختلف در این مراسم معنوی شرکت دارند که زمینه تحقق حکومت بزرگ اسلامی رقم خواهد خورد .
خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: راهپیمایی اربعین از مصادیق واعدوا لهم ماستطتم من قوه است چون ظلم ستیزی ، شهادت طلبی ، ایثار و……از ویژگی های اربعین است .
وی تاکید کرد: سپاه پاسداران به حمدالله امروز در داخل و خارج کشور دارای عزت است چون همواره حامی انقلاب و در خدمت انقلاب است باید در راه گسترش انقلاب از وجود جوانان انقلابی بعنوان موتور پیشبرد جامعه بهره برد .
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: رمز و راز پیشرفت تقویت تقوا و جهاد است باید شناخت و بصیرت را نسبت به تهاجم های دشمن افزایش دهیم تا نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم و در کنار آن توکل به خدا را در وجود خود تقویت کنیم .
وی بیان داشت : از موفقیت های بزرگ سپاه پاسداران دستگیری یکی ازافراد خائنی است که در پناه دشمنان و قدرت های اروپایی و صهیونیستی بود اما نیروهای مقتدر سپاه پاسداران از میان حلقه امنیتی این فرد شرور و خائن را به دام انداخت در حالی که حمله به پهباد آمریکایی هم از دیگر افتخارات سپاه پاسداران است .
حجت الاسلام جعفری افزود: دشمنان در صدد فتنه جویی هستند در حالی که باید عزت و اقتدار حاصل شده توسط سپاه پاسداران و نیروهای گمنام سپاه پاسداران را قدر دانست و این مهم‌را باید به محضر ولی امر مسلمین جهان و ملت ایران اسلامی تبریک گفت .
وی خاطر نشان کرد: اقتدار سپاه پاسداران برگرفته از اقتدار نظام اسلامی است لذا باید در پناه فرمایشات مقام‌ معظم رهبری این عزت را هر روز افزون تر کنیم.
خطیب جمعه کوهبنان گفت: اول آبان سالروز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی است که بدست ساواک به شهادت رسید در حالی که خون مقدس این شهید باعث شروع حماسه ای جدید شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی تاکید کرد: ما همچنان‌نیاز به یاد و نام شهدا داریم بایستی تابلوهای شهدا را پررنگ‌کنیم گرچه عده ای خواستند نام شهدا را بردارند اما ملت بیدار ایران اسلامی نگذاشتند در شهر ما به همت شهرداری و بسیج تابلوهای شهدا با عکس شهدا در ورودی معابر و کوچه ها نصب خواهد شد .
حجت الاسلام جعفری تصریح نمود: سالروز شهادت اویس قرنی از یاران نبی مکرم اسلام(ص) را در پیش داریم که عاشق پیامبر بود در حالی که در زمان حیات موفق به دیدار با نبی مکرم اسلام نشد ولی در نهایت در رکاب مولای متقیان به شهادت رسید .
وی ادامه داد: در هفته تربیت بدنی شاهد برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خواهیم بود که جا دارد همگان در این مراسم معنوی شرکت نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد

تعداد بازدید : 10 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • رسانه بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر میگذارد
  • رسانه‌ بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد
  • مقام معظم رهبری: امروز رسانه‌ موثرتر از موشک و پهپاد دشمن را عقب می راند
  • ببینید | رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد
  • رهبر معظم انقلاب: امروز تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن، بیشتر از موشک و پهپاد است
  • رهبر انقلاب: تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن بیش از موشک و پهپاد است / پیام‌های تمدنی ایرانی‌ها می‌تواند با شعر منتقل شود
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارند
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند