Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مُلامحمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی کرمانشاه، با اشاره به اینکه اختلافات را افرادی دامن می‌زنند که آشنایی و شناختی از مذاهب شیعه و سنی ندارند، افزود: کسانی که آشنایی با مبانی عقیدتی اهل سنت و فقه تشییع داشته باشند می‌دانند که احترام به جایگاه اهل بیت (ع) و خاندان پیامبر (ص) برای تمام مذاهب اسلامی در واجب‌ترین مرتبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مردم با فرهنگ کرمانشاه نیز به دلیل حفظ وحدت قدردانی کرد و گفت: مردم کرمانشاه با فرهنگی غنی خود بخصوص در این ایام با وحدت و همگرایی و درک صحیح از اعتقادات مذهبی همشهریان خود، راه اختلاف را برای دشمنان مسدود کردند. 

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها با انتقاد از مکاتب پوچ‌گرا و سطحی غربی که شان انسان را در نازلترین رتبه می‌بینند، گفت: اسلام، انسان را اشرف مخلوقات و جانشین خداوند بر روی زمین می‌داند و ایمان و اعمال این دیدگاه فرد مسلمان را بر آن می‌دارد تا تا بکوشد به جایگاه رفیع خود دست یابد و به هدف پروردگار از خلقتش جامه عمل بپوشاند. 

ماموستا محمدی، همچنین در ادامه کسانی که خود را آلوده به اعتیاد و وابستگی‌های جسمی ویرانگر کرده‌اند یا تحت تاثیر افکار منفی تندروهای مذهبی و یا فرهنگ مبتذل به شان و جایگاه انسانی خود لطمه وارد کرده‌اند خواست با پناه‌بردن به آغوش مهربان الهی و تقویت ایمان و کسب آگاهی‌ صحیح به بازیابی خود بپردازند و از رحمت الهی مایوس نشوند.

او در ادامه با توصیه به تقوای الهی از سوی مسلمانان، با استناد به آیات محکم الهی هدف از خلقت انسان‌ها را تشریح و نظم و پیچیدگی هدفمند بودن نقش هرانسان در آفرینش را از قدرت لایزال خالق و شایسته شکرگذاری دانست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی نماز جمعه اهل سنت ایالات متحده آمریکا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت