Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اربعین حسینی را مسیر شرف، آزادی و استقلال همه ملت های مسلمان دانست و گفت: این حماسه باید ادامه دار باشد و همه باید برای تقویت این حماسه تلاش کنند. هنرمندان و رسانه ها باید همه ظرفیت ها را برای تقویت این جریان با عظمت به کار گیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه منشا حق و باطل از روز اول در نظام عالم مطرح بوده و مبنای زندگی بشریت بر اساس حق و باطل بوده و است گفت:جریان کربلا یک جریان حق و باطلی است که یک طرف آن جریان اهل بیت(ع) و قیام لله و طرف مقابل جریان هوای نفس و زر،زور و خیانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام حسین(ع) محور مقاومت،ایستادگی و آزادی خواهی بود که در روز عاشورا قیام کرد و جریان باطلی که روز عاشورا خیال پیروزی داشت و از نظر محاسبات ظاهری خود را پیروز عاشورا می دانست اما اراده خداوند حاکم شد و از فردای عاشورا صحنه تغییر پیدا کرد و مردم هوشیار شدند و فصل دوم عاشورا با ظهور شخصیت با عظمت زینب کبری(س) شروع شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سخنان زینب کبری(س) و خطبه های کوبنده ایشان همچون رگباری بود که بر سر جنایت کاران عالم فرود آمد و هنوز هم نمود آن کاربرد دارد گفت: امروز هنوز پس از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از قیام عاشورا مکتب عاشورا حی و زنده است و امروز آن چیزی که مانده جریان حق عاشورا و امام حسین(ع) است و انسان های خودفروخته و قدرت های شیطانی هر روز بر ذلت آنها افزوده می شود.

وی با اشاره به حماسه میلیونی راهپیمایی اربعین حسینی بیان داشت: امروز اگر اربعین حسینی را غیرتمندانه و سربلندانه با حضور همه ملت ها برگزار می کنیم نتیجه فداکاری ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام است که با تاسی از قیام عاشورا این عزت و کرامت را برای ملت ایران و ملت های منطقه به ارمغان آورده اند.

امام جمعه اراک در این خصوص ادامه داد: این وعده الهی است که کسانی که برای خداوند قیام می کنند خداوند به آنها عزت و کرامت عنایت می کند و ملت ایران باید قدر نعمت با عظمت انقلاب اسلامی را بدانند و مبادا به خاطر مسائل مادی و بی ارزش ناسپاسی کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز اعجاز اربعین حسینی دنیا را متحیر کرده گفت: دشمنان در برابر این حماسه میلیونی عاجز و ناتوان مانده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اربعین حسینی را مسیر شرف،آزادی و استقلال همه ملت های مسلمان دانست و افزود: این حماسه باید ادامه دار باشد و همه باید برای تقویت این حماسه تلاش کنند و هنرمندان و رسانه ها باید همه ظرفیت ها را برای تقویت این جریان با عظمت به کار گیری کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ انسان ساز عاشورا باید تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دار باشد چراکه مکتب عاشورا رمز اقتدار ملت های مسلمان است گفت: امروز اربعین حسینی عامل مهم وحدت جامعه اسلامی است که سبب اقتدار پوشالی دنیای استکبار و حامیان آنها شده است.

امام جمعه اراک با اشاره به دستگیری مدیر کانال فاسد و دروغ پراکن آمد نیوز توسط سپاه پاسداران گفت: این اقدام انقلابی بار دیگر اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و امروز ملت ایران تحت تاثیر شبکه های فاسد و دروغ پراکن که تحت حمایت همه جانبه سرویس های جاسوسی اروپایی و آمریکایی هستند نخواهد رفت.

وی در این خصوص تصریح کرد: دستگیری زم درس بزرگی برای نسل جوان است که باید مراقب باشند تحت تاثیر رسانه های نوظهور صهیونیستی که مورد حمایت کارخانه جریان سازی فاسد هستند نروند و اینها درس بزرگی برای قدرشناسی از نعمت هایی که در اختیارمان است می باشد که باید خداوند را شاکر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ملت ایران هزاران افتخار دارد که اینها امروز مایه عزت و سربلندی آنها شده گفت: در جنگ اقتصادی و روانی دشمنان قسم خورده ملت ایران تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن نخواهد رفت چراکه اینها بارها از انقلاب اسلامی سیلی خورده اند و امروز در برابر اقتدار نظام اسلامی عاجز مانده اند.

وی با بیان اینکه تکیه بر علم و دانش قطعا می تواند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند افزود: دانشگاه ها و حوزه ها باید برای اقتصاد کشور راه کار عملیاتی بیندیشند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: تربیت نسل سالم برای آینده انقلاب اسلامی از اولویت همه باشد چراکه انقلاب اسلامی برای آینده خود انسان کارآمد می خواهد تا بتواند گام دوم را با اقتدار ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای صنایع استان مرکزی خاطر نشان کرد: در گذشته برای واگذاری های صنایع بزرگی چون هپکو دقت نشد و این بی دقتی ها سبب مشکلات بزرگ و فسادها شد که باید در خصوصی سازی ها از تکرار این اشتباهات پرهیز شود و علاوه بر اینکه به اهلیت واگذار شوند به تعهدات نیز عمل کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، موضوع دقیق این جلسه پاسخ مقتدرانه ایران و جبهه مقاومت به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی بود.

احمدی‌نیا، تحلیلگر مسائل منطقه علاوه بر ابراز خشنودی از عملیات وعده صادق بیان کرد: به اذعان تمام تحلیلگران نظامی دنیا، اسرائیل هیچگاه این اتفاق مهم را پیش بینی نمی‌کرد، و اعتراف کرد تحلیلگران ما اشتباه کرده‌اند و پاسخ ایران دور از تصور ما بود.

وی افزود: تا قبل از این اتفاق مبارزه ایران با اسرائیل در سایه بود و غیر مستقیم پاسخ می‌داد، اما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، معادلات جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال بعد از انقلاب، از لحاظ راهبردی عوض شده است و برای اولین بار از خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است.

احمدی نیا گفت: در این واقعه قدرت اراده ملت ایران، به تمام دنیا نشان داده شد، زیرا امروزه جنگ جنگ اراده‌ها است، و اگر اسرائیل دوباره کاری کند، دیگر پاسخ ما نیابتی نخواهد بود و مستقیم از خاک جمهوری اسلامی به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما پایه‌گذار عملیات شبانه هستیم و در جنگ بین ایران و عراق طبق اصل غافلگیری عمل کردیم، اما اکنون عملیات ما غافلگیرانه نیست و آشکار محض است، آنگونه که ایران قبل از حمله به تمام دنیا اعلام کرد، و قریب به ۲۰ کشور دنیا در این عملیات هوا را قرق کرده بودند تا از موشک‌های ایران پیشگیری کنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228246 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران