Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مشاور تنها نهاد قانون‌گذاری فوتبال در جهان انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، هیأت بین‌المللی فوتبال (IFAB) مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش خود انتخاب کرد.
این اتحادیه از مهدوی‌کیا با عنوان "افسانه ایران" یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدوی کیا سابقه ۱۱ سال بازی در تیم هامبورگ در بوندسلیگا را در پرونده دارد.

International Football Association Board (به‌اختصار IFAB) تنها نهاد دارای صلاحیت قانون‌گذاری در ورزش فوتبال است. این هیأت از نمایندگان فیفا و ۴ اتحادیه‌های فوتبال بریتانیا - اتحادیه فوتبال انگلستان، اتحادیه فوتبال اسکاتلند، اتحادیه فوتبال ولز و اتحادیه فوتبال ایرلندشمالی - تشکیل می‌شود. نمایندگان فیفا ۴ حق رأی و نمایندگان هر یک از اتحادیه‌های بریتانیایی ۱ رأی دارند. مصوبات این هیأت باید دست‌کم از ۶ رأی مثبت برخوردار باشند.
پیدایش هیأت بین‌المللی فوتبال به سال ۱۸۸۶ و جلسه مشترک چهار اتحادیه فوتبال بریتانیا برای تعیین قوانین متحدالشکل برای فوتبال برمی‌گردد.   با اینکه در آن زمان قوانین فوتبال تا حد زیادی به شکل استاندارد درآمده بود، اما قوانین فوتبال در هر یک از اتحادیه‌ها تفاوت‌های جزئی با دیگری داشت و این امر در برگزاری بازی‌های بین‌المللی مشکلاتی ایجاد می‌کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهدوی کیا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید