Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس گفت بازی کردن پس از دیدارهای ملی برای این تیم سخت است. او همچنین گفت با توجه به شرایط، سیستم بازی انتخاب می‌کند.

طرفداری- با به پایان رسیدن هفته فوتبال ملی، دوباره فوتبال باشگاهی از سر گرفته می‌شود و در چارچوب هشتمین هفته سری آ، یوونتوس میزبان بولونیا است. به گزارش وب سایت یوونتوس، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

بولونیا یکی از تیم‌هایی است که در مقطع ابتدایی فصل، مرا بیش از سایر تیم‌ها تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم فردا سینیشا میهایلوویچ را روی نیمکت تیمش ببینم.  سیستم بازی؟ با توجه به هر بازی و شرایط پیش رو، تصمیم می‌گیرم که از سیستم 2-1-3-4 استفاده کنیم یا 3-3-4. بازیکنان برای تطبیق با هر دو سیستم باید آماده باشند، درست مثل تطبیقی که با سبک تیم داشته‌اند. جایگاه تیم‌ها در جدول در این مقطع از فصل فعلا مهم نیست. باید در ارائه عملکردهای عالی به ثبات برسیم. همیشه بازی پس از دیدارهای ملی برای ما سخت است زیرا بازی کردن زیاد برای بازیکنان آسان نیست و خطرات زیادی پیش روی ماست.  

ساری درباره وضعیت بازیکنانش نیز صحبت کرد: 

دنیلو و آرون رمزی به تمرینات تیم برگشته‌اند. روند بهبودی دی شیلیو و داگلاس کاستا نیز خوب پیش می‌رود اما آن‌ها هنوز به تمرینات گروهی ملحق نشده‌اند. نمی‌دانم اخبار بازگشت داگلاس کاستا از کجا آمده است زیرا او به صورت انفرادی تمرین می‌کند. استفاده از روگانی؟ ما تاکنون از ترکیبی با ثبات و کم تغییر استفاده کرده‌ایم زیرا این تنها راه پیشرفت یوونتوس بود. روگانی پسر خوب و باکیفیتی است. یکی از اهداف این فصل ما این است که او را به بهترین فرمش برسانیم. ماریو مانژوکیچ با توجه به توافقش با باشگاه، در تمرینات شرکت نمی‌کند. مارکو پیاتسا نیز در دسترس نیست و هنوز مصدوم است.

بلیز ماتویدی بازیکنی است که پویایی و انرژی فوق‌العاده‌ای دارد. او همچنین در درک موقعیت‌ها و بازی‌خوانی، مهارت بالایی دارد و تمام تلاشش را برای تیم انجام می‌دهد. ماتویدی بازیکنی است که تعادل و ثبات را برای تیم به ارمغان می‌آورد. همچنان کوادرادو را به عنوان یک مدافع راست تمرین خواهم داد. از نظر تاکتیکی، او در حال برداشتن گام‌های مهمی است اما از نظر فردی باید در مهارت‌های دفاعی بهتر شود. او باید در پست دفاع کناری نسبت به پست مهاجم، تمرینات بیشتری داشته باشد. هیگواین و دیبالا؟ حس می‌کنم هردوی آن‌ها برای بازی برابر بولونیا، مهره‌های مناسبی هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

پس از جدایی خمس از تراکتور، محمد نصرتی مربی مستعفی این تیم بار دیگر به تمرینات سرخپوشان تبریزی بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نصرتی مربی تیم فوتبال تراکتور که پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، با جدایی پاکو خمس از تراکتور، از امروز (سه‌شنبه) بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت و تمرینات تراکتور را زیر نظر گرفت.

محمد نصرتی به همراه محمد عسگری دیگر مربی تیم تراکتور قرار است فعلاً مسئولیت فنی تیم تراکتور را تا انتخاب سرمربی جدید بر عهده بگیرند.

تراکتور در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر روز جمعه در دیداری خارج از خانه به مصاف نساجی مازندارن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • پایان مصدومیت سردار
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت