Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان شهرستان کهگیلویه امسال نیز با عشق و دلدادگی به سرور و سالار شهیدان به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کنند. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، موکب شهدای شهرستان کهگیلویه میعادگاه عاشقان و دلداگانی که برای پذیرانی از زائران اربعین برپا شده و هر روزه پذیرای خیل عظیمی از عاشقان حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موکب برای سومین سال پیاپی است که در کیلومتر 55 جاده ارتباطی دهدشت – بهبهان برپا شده و میزبان قدوم زائران اربعین حسینی است.

در این موکب علاوه بر اسکان پذیرایی صبحانه، ناهار و شام انواع نوشیدنی‌ها مانند چای، دمنوش و شربت به زائران مسیر عشق و دلدادگی ارائه می‌شود.

روایت تسنیم از حس و حال زائران آمریکایی اربعین‌؛ اینجا احساس امنیت می‌کنیم + فیلماخبار اربعین 98| تقویت موج بازگشت زائران در شلمچه/موج رفتن همچنان باقی است + فیلماخبار اربعین 98| موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان به بیش از 100 هزار زائر خدمت‌رسانی کرد

مسئول موکب شهدای شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار تسینم اظهار داشت: این موکب از 11 مهرماه کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را در کیلومتر 55 جاده دهدشت – بهبهان آغاز کرد.

زینی‌پور با بیان اینکه در این موکب بیش از 50 خادم الحسین در حال خدمت رسانی به زائران هستند، افزود: علاوه بر صبحانه، ناهار، شام و میان وعده محل‌هایی برای اسکان زائران نیز پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زائران تا 3 روز پس از اربعین ادامه دارد، گفت: تا کنون بیش از 250 هزار خدمت به زائران ارائه شده است.

زینی‌پور افزود: زائران استان‌های کرمان، یزد، فارس، خراسان جنوبی، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان، بوشهر و سیستان وبلوچستان و همچنین زائران دو کشور افغانستان و پاکستان با عبور از این مسیر به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کنند.

گزارش از امیررضا برنگ‌پور

انتهای پیام/

R41452/P/S6,69/CT9

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی‌ها به زیرساخت‌های آب‌رسانی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امید صالحی، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بارندگی‌های اخیر خسارت‌های عمده به تأسیسات آبی در شهر و روستاهای استان وارد شد و بررسی‌ها نشان می‌دهد، تاکنون بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آب‌رسانی وارد شده‌است.

وی افزود: در یاسوج تأسیسات آبشار، آب نهر و یک حلقه چاه در تنگ مهریان دچار آسیب‌های جدی شده است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: این منابع تأمین آب با تلاش همکاران و با جابه‌جایی خطوط وارد مدار شد.

وی تصریح کرد: در عمده نقاط مرکز استان آب پایدار برقرار شد، در برخی نقاط اُفت فشار آب وجود دارد که امیدواریم این مشکل به‌زودی مرتفع شود.

صالحی خاطرنشان کرد: قریب به ۲۰ روستا که مشکل داشت و خسارت‌های سنگین به منابع تأمین آب آنها وارد شده بود، رفع مشکل شد.

وی در خصوص قطعی آب چیتاب و روستاهای اقماری آن، گفت: بخشی از خط انتقال چیتاب در بستر رودخانه بود که بر اثر شدت جریان آب دچار اشکال شد و با تدابیری فشار آب را کم می‌کنیم تا به خط انتقال دسترسی پیدا کنیم.

صالحی با تقدیر از همراهی امام جمعه چیتاب، افزود: ماشین‌آلات راه و شهرسازی به کمک ما آمده‌اند، سپاه نیز به کمک می‌آید و به امید خدا فردا در صورت کنترل سیلاب خط لوله ترمیم می‌شود.

وی تصریح کرد: در این منطقه و سایر مناطق که مشکل مشابه داشتند، در این مدت آب‌رسانی سیار در دستور کار بود تا مشکل مضاعفی را مردم شریف متحمل نشوند.

کد خبر 739950

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • خدمات رسانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین