Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین سبب می‌شود تا اسلام زنده بماند.
وی افزود: در طول تاریخ اربعین دارای اهمیت بوده و برگزاری اربعین قدردانی و تجلیل از اصل اسلام و مظهر قدرت اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله علما درادامه با اشاره به اقدام سپاه در دستگیری مدیر کانال آمدنیوز عنوان کرد: این کار اقدامی شایسته و حساب شده بود که اقتدار سپاه را به جهانیان نشان داد.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این حرکت رعب و وحشتی در دل دشمنان اسلام به وجود آورده است که هیچ‌گاه به فکر دسیسه برای این قدرت عظیم نیافتند.
وی اظهار کرد: امروز سپاه در خارج و داخل کشور دارای عزت و قدرت است و اگر می‌بینید آمریکا سپاه را تحریم می‌کند نشانگر آن است که از قدرت سپاه ترس دارد.
آیت‌الله علما گفت: اینکه سپاه با یک کار اطلاعاتی قوی توانست «زم» را از فرانسه بیرون بکشد و او را فریب بدهد چنین کاری نشان از قدرت اطلاعاتی بالای سپاه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود «کوتاه نیامدن در برابر آمریکا یک وظیفه الهی است» و براین اساس باید بصیرت داشته باشیم تا دشمن نتواند به جامعه ما چپ نگاه کند.
وی به حملات ترکیه به مردم بیگناه سوریه اشاره و اظهار کرد: این عمل ترکیه سبب کودک‌کشی می‌شود و ترس در دل مردم به وجود می‌آورد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد آیت الله علما دستگیری روح الله زم سپاه پاسداران مقتدرانه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

سردار علی فدوی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی‌بردند و در واقع ما در این عملیات با هم‌پیمانان رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد.

وی تصریح کرد: تمامی توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس آمریکا بارها به طور مستقیم با ما مقابله می‌کرد، گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی‌گری علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده‌اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، محقق می‌شود.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند، افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است؛ چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

وی افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است