Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان با حضور نمایندگان 102 کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های جهانی 2019 از روز یکشنبه به میزبانی چین و در شهر شانگهای آغاز خواهد شد. برای حضور در این مسابقات، 600 ووشوکار از 102 کشور حضور خواهند داشت که یک رکورد جدید در رقابت‌های ووشوی قهرمانی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ووشو ایران در 2 بخش ساندا و تالوی مردان و زنان در این دوره پیکارهای جهانی حضور یافته است.

*میزبانی آمریکا و استرالیا در مسابقات جهانی ووشو

میزبانی رقابت‌های قهرمانی ووشو جهان در سال 2021 و جام‌جهانی ساندای 2020 به آمریکا و استرالیا سپرده شد. جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو، امروز در شانگهای چین و با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. بنابر تصمیم مسئولان، رقابت‌های جام جهانی ساندا 2020، شهریورماه سال آینده در شهر ملبورن استرالیا برگزار خواهد شد.  همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2021 به آمریکا سپرده شد. این پیکارها در ایالت تگزاس و شهر دالاس برگزار می‌شود.

*استقرار ایران و چند تیم مطرح در هتل Lvsho

تیم ملی ووشوی ایران و چند تیم مطرح دیگر حاضر در مسابقات قهرمانی جهان در هتل Lvsho مستقر شده اند. کاروان تیم ایران برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان، روز قبل وارد شانگهای شد. ایران یکی از نخستین تیم هایی بود که خود را به محل برگزاری مسابقات جهانی رساند. علاوه بر ایران، تیم های دیگری چون اندونزی، فرانسه، استرالیا، برزیل، اتریش، سنگاپور، مالزی و... نیز در هتل Lvsho مستقر شده اند. این درحالی است که اکثر تیم ها، امروز به شانگهای می رسند. کمیته برگزاری، چهار هتل را به تیم ها معرفی کرده که Lvsho کمترین فاصله را با سالن محل برگزاری مسابقات داشته و از امکانات مناسبی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان چین رقابت مردان و زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است

بیتا مرادخانی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و ملی پوش اسکیت هنری اظهار کرد: ما در ۲۷ فروردین ماه عازم جزیره  قشم شدیم برای  طرح آموزشی که وزارت ورزش برای ملی پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی در نظر گرفته بود. در روز اول یک دیدار با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که برای ما مفید بود به دلیل اینکه کلاس ملی پوشان مطرح و درباره آن صحبت  شد. خیلی خوشحالم که در این دوره که اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و روایت  پیشرفت بود در کنار قهرمانان و ملی پوشان کشورمان  حضور داشتم.

او افزود: سال گذشته برای رشته اسکیت هنری سال بسیار خوبی بود به دلیل اینکه ما پس از سال‌ها موفق به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و حتی با تجربه کمی که داشتیم توانستیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را از آن خودمان کنیم و همه این‌ها را از تلاش، سختکوشی و ایجاد انگیزه می‌دانم. ما سال‌ها به مسابقات اعزام نشدیم، اما انگیزه مان را از دست ندادیم و تلاش‌های بی پایان خانم میرزازاده  را در این موفقیت موثر می‌دانم. در حال حاضر ما در شهریور ماه مسابقات جهانی در رم  را داریم و امیدوارم در آنجا نیز خوش بدرخشیم.

مرادخانی گفت: در حال حاضر شرایطمان خوب است و داریم تمرین می‌کنیم. رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و با کمک‌های فدراسیون اسکیت و هیئت ورزش استان تهران می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.

ملی پوش اسکیت هنری تصریح کرد:  بزرگترین آرزویی که دارم این است که روی سکوی قهرمانی جهان بروم که با حمایت فدراسیون اسکیت آرزوی دست نیافتنی هم نیست.

او افزود: ما هنوز پاداش مدال مسابقات قهرمانی آسیا را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان