Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:42:55 GMT

رکورد باردار شدن توسط بانوی ۷۵ ساله هندی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۶۲۲

​در هند، زنی در ۷۵ سالگی فرزند خود را به دنیا آورد و رکورد دار شد.

به گزارش ایلنا، یکی از ساکنان ایالت هند راجستان در اثر لقاح مصنوعی باردار شد و در سن ۷۵ سالگی فرزند خود را به دنیا آورد.

به گفته روزنامه تایمز هند، این زن اینقدر آرزوی بچه دار شدن داشت که نه به سن خود، نه مشکلات جدی سلامتی (عدم وجود یک ریه) و نه اینکه شوهرش پنج سال بزرگتر از خود او است، فکر کرد و در نهایت بچه دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دختر تازه متولد شده کمی زودرس به دنیا امد. پزشکان به مادر توصیه سزارین در هفتمین ماه بارداری کردند، زیرا وزن کودک ۶۰۰ گرم بود.

هم اکنون این کودک هندی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. اکنون مادر و دختر زیر نظر پزشکان قرار دارند. کاربران شبکه‌های اجتماعی ابتدا این رکورد را به این زن تبریک گفتند و بدین ترتیب او پیرترین مادر جهان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون هند بارداری تابناک پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.
با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!