Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شبکه المیادین خبر داد که در حمله توپخانه‌ای ترکیه به کاروان غیر نظامیان در جاده «تل تمر به «رأس العین» در شمال سوریه تا کنون ۱۳ تن کشته و ۷۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

صفحه توئیتر وبگاه «نورث پرس» نیز نوشت که کاروان غیرنظامیان در حال عزیمت از «تل تمر» به سمت «رأس العین» بودند که در منطقه «مجرافه» هدف گلوله باران توپخانه ارتش ترکیه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این حمله، مجروحین به بیمارستان «تل تمر» منتقل شدند.

 

 

این حمله توپخانه‌ای در حالی صورت می‌گیرد که آمریکا و ترکیه شب گذشته (پنجشنبه) بر سر آتش‌بس پنج روزه در مناطق شمال سوریه توافق کردند. هرچند صبح امروز خبرگزاری رویترز اعلام کرد که صدای انفجار و شلیک از شهر «رأس العین» واقع در نزدیکی مرز ترکیه به گوش می‌رسد.

نهاد موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» نیز گزارش داده است که حملات توپخانه‌ای و راکتی ارتش ترکیه و تروریست‌های «ارتش آزاد» به شهر «رأس العین» ادامه دارد. 

با این وجود «رجب طیب اردوغان» ساعتی پیش در سخنانی بعد از نمازجمعه استانبول مدعی شد که هیچ درگیری رخ نداده و این گزارش‌ها غلط است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از عملیات حزب الله لبنان علیه هدفی در عرب عرامشه در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد: دو موشک شلیک شده از سوی حزب الله لبنان عرب عرامشه در الجلیل غربی را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش این حمله چند زخمی برجای گذاشته است.

بر اثر این حمله یک ساختمان و یک خودرو در عرب العرامشه هدف حمله موشکی قرار گرفته و شماری زخمی شده اند.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دستکم ۵ نفر در عرب العرامشه بر اثر موشکهای شلیک شده از سوی حزب الله خبر دادند که یکی از مجروحان حالش وخیم است.

کد خبر 6081041

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات