Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئت مذهبی بوشهر با بیان اینکه حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی بار دیگر عظمت اسلام را نشان داد گفت: همزمان با روز اربعین حسینی حرکت دسته‌جات عزاداران در بوشهر به سوی گلزار شهدا برگزار می‌شود. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سیدناصر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به عظمت اسلام در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا اظهار داشت: با وجود ایجاد توطئه‌های دشمنان اسلام، ولی حضور مردم مسلمان در مراسم اربعین  هر سال پرشورتر و پر جمعیت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور جمعیت میلیونی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی زمینه ناکامی دشمن را فراهم کرده است تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی بزرگترین اجتماع میلیونی مسلمانان محسوب می‌شود که پیام بزرگ این همایش ظلم ستیزی و مقابله با کفرو انسجام مسلمانان برای دفاع از دین خدا است.

رئیس شورای هیئت مذهبی بوشهر با قدردانی از برپایی موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا و مسیرهای منتهی به این مکان مقدس افزود: صحنه‌های خدمتگزاری در پیاده‌روی اربعین  حسینی در کربلا و مسیرهای نجف به کربلا موج می‌زند که هرکس در هرکسوت و مقامی، نوکری و خادمی زائران امام حسین (ع) را به‌جا می‌آورد.

فاطمی پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را به مانند مقابله با ظلم و ظالم دانست و تاکید کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی بار دیگر عظمت اسلام را نشان داد.

وی از برگزاری مراسم ویژه اربعین حسینی در بوشهر خبر داد و بیان کرد:همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) حرکت دسته‌های عزادار بوشهری  از چهارراه ریشهر تا آستان متبرک امام‌زاده محمدباقر(ع) بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت‌های مذهبی بوشهر با اشاره به اینکه حرکت‌های دسته‌های عزادار در دیگر نقاط شهر بوشهر گفت: همزمان با اربعین حسینی حرکت دستجات عزاداری، سینه‌زنی و زنجیرزنی با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت مذهبی از بسیج تا گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود.

حرکت دسته‌جات عزاداری استان بوشهر در اربعین برگزار می‌شود اخبار اربعین 98| ‌79 هزار زائر اربعین ‌از استان بوشهر عازم کربلا شدند‌ امام جمعه موقت بوشهر:پیاده‌روی اربعین حسینی زمینه ساز شکل‌گیری امت واحده اسلامی است

فاطمی افزود: مردم ولایت‌مدار و مذهبی بوشهر همواره در مراسم سوگواری و اعیاد ائمه اطهار(ع) ابراز علاقه‌مندی خود را به خاندان اهل بیت(ع) نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود

مدیر این کاروان که اعضای آن از ساکنان استان البرز هستند در خصوص جزئیات این اقدام گفت: از سال 95آیین پیاده روی کاروان قافله عشق و انتظار در دهه مبارک کرامت آغاز شده و این حرکت مبارک هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حمید پارسا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این کاروان در سال های ابتدای بین 550 تا 1000 نفر بود و اما امسال تعداد۱۴۰۰ زائر و مشتاق حضرت را در این مسیر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان حرکت خود را  ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با ششم ذی القعده از شهرکرج آغاز کرده و اعضا با قطار راهی نیشابور می شوند و پس از زیارت امامزاده های این شهر، به صورت پیاده راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مدیر این کاروان در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز ولادت امام هشتم علیه السلام، کاروان به مشهد می رسد و اعضا با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

پارسا همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی از نیشابور به سمت مشهد خبر داد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره