Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@18:19:13 GMT

ترامپ: رئیس‌جمهور آمریکا بهتر از فرانسه است!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۲۶۷۸

خرداد؛دونالد ترامپ در سفر به تگزاس گرچه رئیس‌جمهوری فرانسه را شخصی "قابل اعتماد و ارزشمند" خطاب کرد، اما با کلماتی طعنه‌آمیز درباره نرخ بالای بیکاری در فرانسه سخن گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که برای افتتاح خط تولید محصولات "لویی ویتون" در تگزاس حضور داشت، با نرخ بیکاری در فرانسه شوخی کرد!

او در پاسخ به سوالی درباره دلایل "کاهش تاریخی" نرخ بیکاری در آمریکا در مدح و ستایش خودش اظهار کرد: «شاید ما (آمریکا) رئیس‌جمهوری بهتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برخی اوقات با امانوئل ماکرون (رئیس‌جمهوری فرانسه) منازعاتی در این باره دارم.»

ترامپ که برای افتتاح این خط تولید در کنار برنارد آرنو، رئیس گروه کارخانه‌های لویی ویتون و ثروتمندترین مرد فرانسه قرار داشت، گرچه با سخنانی کنایه‌آلود میزان بیکاری در فرانسه را به رخ امانوئل ماکرون کشید، اما گفت آمریکا با فرانسه "روابط بسیار خوبی دارد و این کشور نه تنها یکی از هم‌پیمانان قدیمی آمریکاست، بلکه قابل اعتمادترین و ارزشمندترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود."

ترامپ همچنین از برنارد آرنو که کنارش ایستاده بود خواست تا به ماکرون سلامی بکند! او در ادامه اظهار داشت که رئیس‌جمهوری فرانسه را خیلی دوست دارد.

بر خلاف گفته‌های ترامپ، روابط واشنگتن و پاریس چندان عاری از کشمکش نیست. به تازگی "برونو لومر" وزیر دارایی فرانسه، آمریکا را تهدید کرد که در صورتی که تلاشی برای حل اختلافات درباره "ایرباس" انجام ندهد، کشورش و اتحادیه اروپا آماده هستند تا در اقدامی تلافی‌جویانه، واردات کالاهای آمریکایی را تحریم کنند. برچسب ها: ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، تجمع خود در ویلمینگتون، کارولینای شمالی را به دلیل آب و هوای بد از جمله رعد و برق و صاعقه به تعویق انداخت.

ترامپ در فایل صوتی به حامیان خود اطلاع داد که در راه است، اما به او توصیه شد که مراسم امشب را لغو کند تا اطمینان حاصل شود که همه در امنیت هستند. 

 وی خاطرنشان کرد که به او گفته شده است که از هوادارانش بخواهد محل برگزاری تجمع برنامه ریزی شده را ترک کنند و به دنبال سرپناه باشند.

ترامپ به حاضران اطمینان داد: «خیلی سریع آن را (سخنرانی) جبران خواهیم کرد. او تاکید کرد: «ما این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد و از این اتفاق ناراحت هستیم، اما می‌خواهیم همه را ایمن نگه داریم».
این سیاستمدار در پیام خود در شبکه اجتماعی Truth Social وعده داد: من به زودی برمی گردم، کارولینای شمالی!

سخنرانی ترامپ در چارچوب رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود شامگاه شنبه به وقت محلی برگزار شود که در نهایت به دلیل خطر طوفان در آخرین لحظه لغو شد.

تا زمان لغو سخنرانی، صد‌ها نفر از هواداران او در محوطه باز که قرار بود ترامپ در آنجا سخنرانی کند، تجمع کرده بودند. تاریخ اجرای جدید هنوز مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد