Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های قایقرانی قهرمانی آسیا با کسب یک مدال دیگر توسط نمایندگان کشورمان پیگیری شد. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا محمدرضا صیادمومن نماینده کشورمان در رده سنی زیر 23 سال به آب زد و کارش را بعد از 2 قایقران چینی و با زمان 2:11:47.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

86 ساعت به پایان برد و صاحب مدال برنز شد.

پیش از این، صادق زمانی در مسابقه مسافت کوتاه رده بزرگسالان به مدال طلا و ایلیا نادرنژاد نیز در ماراتن جوانان به مدال برنز رسیده بودند.

تفاهم نامه فدراسیون قایقرانی ایران و عمان امضا می‌شود

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن