Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۸_ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریف کره‌ای نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌های گرندپری تکواندو کنار رفت.  

میرهاشم تا پایان راند دوم با اختلاف زیادی از دای هون لی پیش بود، اما تکواندوکار مطرح کره‌ای در راند سوم نتیجه را با حساب ۳۵_۳۷ به سود خود تمام کرد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند

سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با حساب ۸ - ۹ برابر تکواندوکار مصری به پیروزی رسید و او هم راهی نیمه نهایی شد.

احمدی برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها باید به مصاف دای هون لی برود. این ۲ در مرحله یک هشتم نهایی گرندپری ایتالیا نیز با یکدیگر مبارزه کرده بودند که آن دیدار با نتیجه ۷_۱۱ به سود دای هون لی به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تکواندو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت