Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم حسینی حذف شد.

طرفداری-  نخستین روز مسابقات مرحله سوم تکواندو گرندپری، احمدی با صعود به دیدار نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد و حسینی با شکست از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش تسنیم؛ سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری تکواندو  از صبح امروز(جمعه) به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار شد و نمایندگان اوزان 58- و 68- کیلوگرم مردان به مصاف هم رفتند

در وزن 68- کیلوگرم،  میرهاشم حسینی در نخستین گام هروان منگیو کانادایی را با نتیجه 48 بر 18 شکست داد و راهی دور دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دور دوم نیز با نتیجه 19 بر 7 مقابل کارل نیکولاس از آمریکا پیروز شد. 

حسینی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف دای هون لی از کره‌جنوبی رفت و در حالی که تا پایان راند دوم از حریف خود پیش بود، در فاصله دو ثانیه به پایان بازی با نتیجه 37 بر 35 از حریفش عقب بود و 10 اخطاره شد و شکست خورد. حسینی پیش از این و در فینال مرحله نخست گرندپری مقابل لی به برتری رسیده بود، اما در رقابت‌های گرندپری سال 2018 دو بار مغلوب این نابغه کره‌ای شده بود.

در همین وزن سروش احمدی دیگر نماینده ایران در نخستین مبارزه خود و در پیکار با دیلان چلاموتو از فرانسه با نتیجه 20 بر 18 به  برتری دست یافت. او در مبارزه دوم نیز با نتیجه 9 بر 8 مقابل جواد آچاپ از بلژیک پیروز شد.

احمدی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف عبدالرحمان وائل از مصر رفت و با برتری 9 بر 8 ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. 

اما در وزن 58- کیلوگرم، آرمین هادی پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 24 بر 2 از سد آدرین ویسنته اسپانیایی گذشت. هادی‌پور تا ساعاتی دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی به میدان خواهد رفت. 

این رقابت ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گی.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان