Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار با مایورکا در خصوص تغییر زمان ال‌کلاسیکو اظهار داشت: در این مورد فقط می‌توانم بگویم اگه قرار باشد 27 ام بازی کنیم ما بازی خواهیم کرد. ما مجبوریم هر زمانی که برای بازی تعیین می‌شود بازی کنیم. چیزی که مهم است این است که خودمان را برای ال‌کلاسیکو آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد زمان مورد نظرش برای برگزاری بازی هم گفت: من برای تاریخ برگزاری ال‌کلاسیکو اولویت‌هایی دارم و این را هم به باشگاه اطلاع دادم ولی آن را به شما نمی‌گویم.

سرمربی رئال در مورد حضور راموس در تیم اسپانیا در رقابت‌های المپیک هم گفت: من با سرخیو راموس درمورد المپیک صحبت نکردم. ولی اگر او می‌خواهد در این رقابت‌ها بازی کند این اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. بسیار زیباست که او میتواند به تیم کشورش در المپیک خدمت کند.

زیدان در مورد دیدارش با پوگبا در امارات هم گفت: من در دبی به صورت اتفاقی پوگبا را دیدم و از آنجایی که خیلی وقت است همدیگر را می‌شناسیم با هم صحبت و خوش و بش کردیم. البته که با پوگبا  صحبت کردم اما درمورد یه چیز شخصی بود.

وی درمورد اضافه شدن بازیکن جدید به رئال هم گفت: طبیعتاً تا پایان ماه ژانویه همه‌ی باشگاه‌ها می‌توانند خریدهایی داشته باشند ولی این موضوع در حال حاضر دغدغه‌ام نیست و من الان فقط به بازی فردا فکر می‌کنم.

سرمربی رئال در مورد انتقاداتی که به یوویچ می‌شود هم اینطور پاسخ داد: یوویچ دلسرد و بی جرات نیست. او وضعیت و موقعیتش را می‌داند. من فکر میکنم او الان نسبت به اوایل آمدنش به اینجا بهتر شده است و الان او یه مقدار می‌تواند اسپانیایی صحبت کند و با بقیه بازیکنان شوخی می‌کند.

زیدان در مورد عملکرد والورده هم گفت: والورده بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکنی است که می‌تواند فضای زیادی از زمین بازی را پوشش دهد. او شخصیت و پرستیژ بالایی دارد و از خودش هم انتظارات زیادی دارد که همه‌ی این‌ها میتوانند باعث پیشرفتش شوند.

وی در مورد غایبان تیمش در دیدار با مایورکا هم گفت: فردا وازکز ، کروس ، مودریچ و بیل غایب خواهند بود.

سرمربی رئال در پایان در مورد ترکیب تیمش در این دیدار هم گفت: در مورد ترکیب بازی فردا من فقط این را می‌توانم به شما بگویم که ما با 11 بازیکن بازی می‌کنیم و بقیه نفرات نیمکت نشین خواهند بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع: ایلنا

tags # بنزین سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد