Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید درباره زمان مورد نظرش برای برگزاری ال کلاسیکوی معوقه پاسخ جالبی به خبرنگاران داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آس، زین الدین زیدان یک روز پس از منتشر شدن عکسش در کنار پل پوگبا در دوبی و تعویق ال کلاسیکو در نشست خبری حاضر شد. سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار برابر مایورکا گفت: بازی مهم، فرداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم در این دو هفته چه اتفاق هایی رخ داد. خیلی از بازیکنان آسیب دیدند. برای این بازی تنها دو روز فرصت آماده سازی داشتیم. می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. می‌دانیم چه دیداری پیش رو داریم. مایورکا شایسته این جایگاه در جدول نیست.

دیدار بارسلونا و رئال مادرید که قرار بود چهارم آبان برگزار شود به دلیل شرایط ناآرام کاتالونیا به تعویق افتاد و کمیته برگزاری بازی‌های فوتبال اسپانیا از دو باشگاه خواست برای یک تاریخ به توافق برسند. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: برای شما جذاب است که بدانید چه تاریخی را می‌پسندم اما در نهایت آنها به ما می‌گویند چه کاری انجام دهیم. اگر قرار باشد که بیست و ششم اکتبر (چهارم آبان) بازی کنیم این کار را می‌کنیم و اگر قرار باشد تاریخ را تغییر دهیم، مهم‌تر از همه این است که هواداران زمانی که بازی می‌کنیم نسبت به ما احساس غرور می‌کنند. می‌دانم در رابطه با تاریخ بازی بحث وجود دارد و منطقی است اما سمت من، مربی رئال مادرید است. زمانی که مقرر شد بازی خواهیم کرد. فرد مناسب، تاریخ بازی را به ما می‌گوید.   او افزود: من یک تاریخ مورد نظر را ترجیح می‌دهم اما آن را به شما نمی‌گویم. می‌دانیم که بازی می‌تواند در روزهای هفتم یا هجدهم دسامبر (۱۶ یا ۲۷ آذر) برگزار شود. خود را با آن تاریخ وفق خواهیم داد اما این موضوعی شخصی است و به شما چیزی نخواهم گفت.   زیدان درباره عکسش با پوگبا گفت: اتفاقی بود، کاملا اتفاقی. او در آنجا بود و من هم به دلیلی که می‌دانید در آن شهر بودم (زیدان به یک مراسم در دوبی دعوت شده بود). همدیگر را دیدیم و با هم صحبت کردیم. کاملا شخصی بود. درباره آن نیز نمی‌خواهم به شما چیزی بگویم. از مدت‌ها پیش همدیگر را می‌شناسیم و اگر یکدیگر را ببینیم با هم صحبت می‌کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل

قائمیان افزود: برای اینکه رژیم صهیونیستی تنبیه شود ما یک اتفاق تاریخی را در دنیا رقم زدیم؛ این عملیات برای ملت ایران باعث سربلندی شد.

به گزارش فارس، این بازیگر ادامه داد: ما همیشه سعی کردیم با درایت و خویشتن داری در مسائل بین‌المللی و تعرضاتی که صورت گرفته است حتی در دفاع مقدس که پیش آمده بود دفاع کنیم.

قائمیان اظهار کرد: در رابطه با مسئله‌ای که کنسولگری ما در سوریه مورد تهاجم یک رژیم غاصب و کودک‌کش قرار گرفت وظیفه ما این بود که آن‌ها را به اصطلاح آقا تنبیه کنیم و در نتیجه یک عملیات بزرگ نظامی را در تاریخ دنیا رقم زدیم.

وی عنوان کرد: من می‌خواهم این را بگویم و همه باید این را بدانند که ما حمله نکردیم، ما در حقیقت تنبیه کردیم؛ قانون اساسی ما این را بیان کرده است که ما در مقابل حمله بیگانگان باید ایستادگی کنیم؛ ما حمله نکردیم ما با درایت و مدیریت سعی در مقابله کردیم.

این بازیگر گفت: اصول جنگ این است که در ان باید یا کشت و کشتار شود یا از ادامه آن جلوگیری شود؛ ما تلاش کردیم تا این اتفاق را به جهانیان گوشزد کنیم و بگوییم اقتدار ما همیشه وجود دارد و به‌عنوان یک ایرانی و کشوری که مقتدر است ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: دنیا برای این عملیات بزرگ در شوک بزرگی فرو رفته است؛ آن‌ها نمی‌توانند به جهانیان بگویند که ایران در خاورمیانه به‌عنوان یک حاکمیت بزرگ خود را به رخ کشیده است.

قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ایرانی به تدبیر و مدیریت حضرت آقا، نظامیان و این تنبیه افتخار می‌کنم و امیدوارم این بازدارندگی برای همه کشور‌هایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند درس بزرگی باشد

دیگر خبرها

  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل